خرید بنه خشک و مرغوب از مراکز معتبر

بنه یا همان پسته کوهی خشک شده که به آن مروارید سبز هم می گویند در بعضی از نقاط کشور تولید می شود. این محصول به دلیل خاصیت بالایی که دارد، خرید و فروش بسیار ویژه ای را به خود اختصاص داده است. هم اکنون بنه خشک توسط نمایندگی های معتبر به تمام خشکبار فروشی ها نیز عرضه می شود. خرید بنه خشک و مرغوب از مراکز معتبر به صورت عمده از لحاظ اقتصادی به نفع خریداران خواهد بود.خرید بنه خشک و مرغوب از مراکز معتبر

بررسی کیفیت بنه خشک

بررسی کیفیت بنه خشکگرچه این مغز دانه به مانند سایر آجیلها و خشکبار شناخته شده و مطرح نیست. اما خواص منحصر به فردی دارد. بهترین و بارزترین ویژگی مغز بنه این است که هیچ گونه سموم و کودهای شیمیایی در رشد و نمو درخت بنه و میوه آن نقشی ندارد. کیفیت بنه خشک به دلیل ارگانیک بودن آن بسیار بالاست. و بسته به اینکه چگونه و برای چه مصارفی به کار رود از کیفیت متفاوتی نیز برخوردار است.
معمولا برای تولید روغن ارگانیک از بنه مغز شده استفاده می شود زیرا این نوع از بنه برای این نوع از مصرف هم از لحاظ اقتصادی و هم از نظر کیفیتی مناسبتر است. بنه سفید شده به دلیل کیفیت بالاتری که دارد بیشتر در امر صادرات استفاده می شود. بنه موجود در بازار بنه معمولی است که به صورت سورت شده مصرف می شود و از کیفیت مناسبی نیز برخوردار است. بنه همچنین به صورت خلالی و یا بوداده مورد مصرف قرار می گیرد.

چند نمونه مصرف بنه خشک

چند نمونه مصرف بنه خشکیکی از موارد استفاده بنه خشک در درست کردن غذاهاست. از بنه خشک می توان در هنگام پختن مرغ، ماهی، خورشت­ ها و انواع غذاها، به عنوان طمع دهنده استفاده کرد. همچنین می توان آن را در تزئین انواع شیرینی و شکلات به کار  برد. علاوه بر این، این دانه خشکبار لذیذ از جمله تنقلات بسیار مقوی است و خانواده های زیادی در ایران از این دانه بسیار لذیذ استفاده می کنند.
بنه از جمله گیاهان چوبی مناطق خشک و نیمه خشک کشور می باشد که جدا از ارزش های زیست محیطی بی شماری که دارد، مصارف دارویی و صنعتی گسترده ای نیز به همراه دارد.

جنبه های دارویی و صنعتی این گیاه کاملا روشن است. صمغ بنه مصارف دارویی و صنعتی زیادی داشته و از میوه آن به عنوان گیاه دارویی استفاده می شود. از مهمترین خواص درمانی پسته کوهی می توان به این موارد اشاره کرد:
یکی از خواص پسته کوهی درمان کم خونی است. کسانی که دچار کم خونی هستند می توانند از این میوه خشک شده در پختن غذا استفاده کنند.

از دیگر خواص استفاده از پسته کوهی درمان سردرد می باشد. مقوی کبد و طحال است.خارج کننده اقسام کرم معده بوده و سرفه و خفقان را تسکین می دهد و مسکن درد کمر، درد پشت و درد قولنج می باشد. ضماد بنه در درمان ورمها و زخم های سخت مفید است.
از آن جایی که بنه دارای ویتامین های A و اقسام B و D می باشد، مقوی اعصاب بوده و ترک لب را معالجه و از شب کوری جلوگیری می کند و نرمی استخوان را نیز درمان می کند. در صنعت داروسازی با صمغ آن پمادی درست می کنند که مالیدن آن بر بدن از گزش پشه جلوگیری می کند. بنه مقوی معده بوده و به هضم غذا کمک می کند و محرک اشتها است. 

فروش عمده بنه خشک با کمترین قیمت

فروش عمده بنه خشک با کمترین قیمتفروش عمده بنه خشک با کمترین قیمت توسط نمایندگی های فروش در سراسر کشور  انجام می شود. خریداران می توانند برای تهیه بنه خشک در سطح گسترده، آن را بدون واسطه و به قیمت درب کارخانه تهیه کنند. همچنین آنها  می توانند با مراجعه به نمایندگی های فروش، از لیست قیمت و کیفیت های مختلف این محصول آگاه شوند.
بنه خشک همچنین جنبه صادراتی دارد و به کشورهای مختلف نیز ارسال می شود. این امر می تواند از لحاظ اقتصادی و سودآوری برای کشورمان مفید باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما