خرید پسته وحشی کیلویی

پسته وحشی کیلویی، این محصولات عمده دارای انواع و اقسام مختلفی می باشند که از قیمت های متفاوتی برخوردار می باشند و نیز برای خرید این گونه از محصولات عمده از طریق سایت اینترنتی به صورت حضوری و مستقیم می توان مراجعه و این محصول را با قیمت مناسب به صورت عمده خریداری نمود.

همچنین این محصولات به صورت فله ای و کیلویی در بسته بندی های متنوع در بازار عرضه می گردند که مشتریان زیادی را در خود جلب نموده است.

خرید پسته وحشی کیلویی

معرفی اجمالی پسته وحشی کیلویی

معرفی اجمالی پسته وحشی کیلوییاین محصولات عمده در اکثر نقاط مختلف ایران تولید می شوند که اغلب در مناطقی که دارای آب و هوای سرد و نیمه خشک و دامنه های صعب العبور و سخت کوهستانی به عمل می آیند.

این نوع از محصولات عمده دارای کیفیت عالی و مرغوب می باشد که همین مزیت آن باعث شده که از قیمت مناسبی برخوردار باشد.

این محصولات عمده دارای خاصیت گرم کنندگی دارد که در فصل های سرد سال کاربرد زیادی دارد و نیز در شهرهای مختلف ایران با مرغوب ترین کیفیت تولید و با مناسب ترین قیمت در بسته بندی های متنوع به صورت کاملا بهداشتی و استاندارد روانه بازارهای فروش می شود.

انواع پسته وحشی موجود در بازار

انواع پسته وحشی موجود در بازاراین محصولات عمده دارای انواع مختلفی می باشند که در ایران دو نوع پسته وحشی کشت و تولید می شود که نوع اول: پسته وحشی به نام بنه می باشد که دارای ظاهری گرد و پوست سبز و سخت می باشد که بسیار خوشمزه و مقوی است. نوع دوم آن: پسته کوهی، می باشد که از پسته بسیار سالم و به صرفه تر می باشد زیرا پسته در طول سال چندین بار سم پاشی می شود اما پسته کوهی این چنین نیست.

نکته قابل توجه: از روغن گیاهی این محصول کوهی به جای روغن شتر مرغ برای درد مفاصل و درد کمر نیز استفاده می شود.

این محصول عمده می تواند به عنوان یک منبع درآمد شغلی در کشور محسوب شود که از لحاظ اقتصادی هم برای بازارهای داخلی و هم خارجی بسیار مهم باشد.

راهنمای خرید پسته وحشی کیلویی

راهنمای خرید پسته وحشی کیلوییتولیدکنندگان سعی بر این دارند تا با استفاده از تکنولوژی و دستگاه های مدرن روز دنیا محصولی با کیفیت عالی و درجه یک برای خریداران و مشتریان فراهم نمایند که هدف آنها جلب رضایت مشتری و اطمینان از نحوه کشت و تولید آنها از این نمونه محصول می باشد.

درختان پسته وحشی دارای دامنه رویشی گسترده ای می باشد که از هر درخت مقدار زیادی پسته برداشت می شود این میوه درختی بسیار ریز و چیدن آن به سختی صورت می پذیرد زیرا در دامنه کوه قرار دارند به همین دلیل از قیمت بالایی برخوردار می باشد.

پسته کوهی درجه یک به عنوان یک محصول ارگانیک و طبیعی می باشد که علاوه بر کیفیت و مرغوبیت بالای این محصول ارگانیک و طبیعی بودن این میوه خوشمزه سبب شده که بسیاری از کشورها به این محصول روی آورده و آن را در بازارهای خارجی ترویج و گسترش دهند و به عنوان یک محصول با کیفیت صادراتی قرار گیرد.

از این محصول عمده به اکثر کشورهای دنیا مانند: کویت، عراق، عربستان ترکیه، سوریه و دیگر کشورها با کیفیت ممتاز و درجه یک نیز صادر می شوند.

این نمونه از محصول عمده را در بازار از عطاری ها، مغازه ها و فروشگاه های کوچک مواد غذایی می توان با کیفیت عالی به صورت نرم شده یا سالم تهیه و خریداری نمود.

همچنین از این محصول در بازار به دو نوع مختلف به صورت کوبیده شده و سالم وجود دارد که بسته به سلیقه افراد خریداری می شود و مصرف آن برای درمان بیماری های اعصاب و روان، کم خونی، ناراحتی و زخم های پوستی، افزایش وزن و غیره بسیار مفید می باشد و نیز مصرف زیاد آن به دلیل خاصیت گرم کنندگی باعث زخم شدن دهان و کم اشتهایی می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما