خرید پسته کوهی اعلا ارزان قیمت

پسته کوهی اعلا بیشتر در شهر های لرستان، کردستان، چهار محال بختیاری و غیره کاشته می شود.اما در سایر مناطق نیز به صورت پراکنده کشت شده و رشد می کند‌. این محصول نسبت به سایر پسته ها طعم بهتری دارد و از خواص بی نظیری نیز برخور دار می باشد.

معرفی پسته کوهی

معرفی پسته کوهی

ارتفاع درختچه ی پسته حدود ۲ تا ۳ متر می باشد و به صورت خودرو رشد می کند. این پسته بیشتر در مناطق شرقی کشور رشد می کند‌. این محصول طعم فوق العاده ای دارد.

جالب است بدانید که از این محصول می توانید در درست کردن بعضی از غذا های سنتی نیز استفاده کنید زیرا این محصول بسیار مقوی و سرشار از پروتئین و ویتامین می باشد.

در اینجا می خواهیم شما را با خواص بی نظیر این محصول آشنا کنیم.

یکی از بی نظیر ترین خواص آن درمان کم خونی می باشد. یعنی شما می توانید آن را پودر کرده و در پختن کشک بادمجان یا عدسی استفاده نمایید تا هم از خواص بی نظیر آن بهره مند شوید و هم طعم بهتری در غذای خود ایجاد کنید‌.

این پسته ها به دلیل خواص و طعم بی نظیری که دارند توانسته اند نظر مردم را به سمت خود سوق دهند به گونه ای که میزان تولید این محصول روز به روز در حال افزایش می باشد. همچنین سالانه چندین تن از این محصول بسته بندی شده و به سایر کشور های همسایه ارسال می شود.

راهنمای خرید پسته کوهی اعلا

راهنمای خرید پسته کوهی اعلا

در اینجا می خواهیم شما را با راهنمای انتخاب پسته کوهی اعلا آشنا کنیم. هنگام خرید این محصول باید نکاتی را درنظر بگیرید با بتوانید محصولی متناسب با کیفیت و مناسب خریداری نمایید.

اولین موردی که باید به آن دقت کنید باز یا بسته بودن دهانه ی پسته می باشد. این مورد یکی از اساسی ترین موارد به شمار می رود که در تعیین قیمت این محصول نیز نقش اساسی را بر عهده دارد.

دومین مورد منطقه ی رشد این محصول می باشد. اگر این محصول در مناطقی چون لرستان، چهار محال بختیاری و غیره رشد کرده باشد جرو پسته های با کیفیت به شمار می رود.

از دیگر مواردی که باید مورد توجه قرار گیرد می توانیم به طعم و‌ مزه ی آن، رنگ مغزه ی آن، اندازه، قیمت و غیره اشاره کنیم.

در سال های اخیر امکان خربد اینترنتی این محصول نیز مهیا شده است که شما به راحتی می توانید آن را از سایت ما خریداری نمایید و بدون کوچک ترین زحمتی آن را درب منزل خود تحویل بگیرید و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

ارزان ترین قیمت پسته کوهی اعلا

ارزان ترین قیمت پسته کوهی اعلا

ارزان قیمت ترین پسته کوهی اعلا را می توانید از سایت ما خریداری نمایید. عوامل زیادی وجود دارد که به صورت مستقیم یا غیر مستقیم در تعیین قیمت پسته تاثیر می گذارد که در اینجا ما می خواهیم تعدادی از این موارد را برای شما شرح دهیم.

یکی از مهم ترین این موارد کیفیت پسته ها می باشد. یعنی اگر پسته ای با کیفیت باشد به تبع از قیمت بالاتری نیز برخور دار می باشد. البته شرایط اقتصادی و محیطی حاکم بر هر شهر نیز می تواند از عوامل موثر و تاثیر گذار به شمار رود‌.

تعیین قیمت این محصول تنها توسط شرکت های خاص و تعیین شده از سوی دولت انجام می گیرد. این شرکت ها موارد مختلفی را در نظر می گیرند و سپس میانگین آن ها را محاسبه کرده و به مردم ابلاغ می کنند. برای آگاهی از این هزینه ها نیز می توانید با کارشناسان مربوطه ی ما تماس گرفته و از این طریق به اطلاعات مورد نیاز خود دست پیدا کنید.

البته بهتر است بدانید که قیمت بسته بندی شده ب آن نسبت به قیمت عمده دارای تفاوت هایی می باشد و اگر شما می خواهید این محصول را خریداری نمایید بهتر است به صورت عمده و فله ای خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما