خرید پسته کوهی فله ای ارزان قیمت

پسته کوهی یک محصول طبیعی است که در کوهستان های سردسیر یا کوه های مناطق جنوبی به خوبی  یافت می شود‌. افراد زیادی به دلیل خواص و فایده های فراوان آن به مصرف ان علاقمند هستند.

خرید پسته کوهی فله ای امروزه به دلیل کیفیت بالا و قیمت بسیار ارزان آن زیاد شده است. پسته کوهی به صورت فله ای به کشورهای دیگر نیز صادر می شود و مورد استفاده قرار می گیرد و از ان در مصارف گوناگونی مانند ساخت داروها و درمان بیماری های علامتی استفاده می کنند.

خرید پسته کوهی فله ای ارزان قیمت

حقایقی درباره پسته کوهی فله ای

حقایقی درباره پسته کوهی فله ایدرباره پسته کوهی مطالبی زیادی وجود دارد که می توان به پاره ای از توضیحات اشاره کرد.

پسته کوهی یا بنه و یا سقز درختی است که در مناطق سردسیر رشد می کند و مقاوم است و جزوه درختان حفاظت شده نام دارد. و به دونوع ریز و درشت وجود دارد و نوع ریز آن که به اسانی شکسته می شود و طعم ملسی دارد و نوع درشت تر آن که به اسانی شکسته نمی شود و مغز ان بسیار شبیه پسته است و به همین دلیل به ان پسته کوهی می گویند.

پسته کوهی فله ای در فصل بهار به رنگ سبز کم رنگ و به شکل میوه ونرم است و حتی به عنوان میوه مورد استفاده قرار می گیرد و طعم خوبی دارد. و در فصل پائیز نیز به صورت خشک شده را می توان برداشت کرد و مورد استفاده قرار داد.

پسته کوهی در مناطق کردستان که به اسم سقز یا قزوان و یا بنشت هم شناخته می شود و به رنگ سبز خیلی کم رنگ است ، به عنوان یک آدامس طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد و طرفداران خاص خود را دارد.

خصوصیات منحصر بفرد پسته کوهی فله ای

خصوصیات منحصر بفرد پسته کوهی فله ایپسته کوهی خصوصیات مثبت زیادی دارد که این خصوصیات آن را منحصر به فرد کرده است ، ازجمله این خصوصیات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پسته کوهی در درمان بیماری های گوارشی و جلوگیری از یبوست و در زخم معده بسیار مفید است.
  • این محصول برای پوست و مو فواید زیادی دارد، در پوست که خمیر آن را به دست می اورند و به عنوان ماسک صورت به کار می برند، و مانند روغن زیتون برای موها نیز در تقویت رشد آن ها موثر است.
  • در تسکین سردرد و دردهای عضلانی نیز موثر است، بنابراین در افرادی که سردردهای مزمن را دارند مانند میگرن خوردن این محصول پیشنهاد خوبی است.
  • در کم خونی بسیار تاثیر گذار است ، بنابراین افرادی که کم خونی دارند می توانند با پختن این محصول در غذا به تقویت کم خونی کمک کنند.
  • برای دستگاه ادراری و مثانه نیز خوب و اثر گذار است ، به همین دلیل در افرادی که تکرر ادراری و قطره قطره امدن ادرار را دارند توصیه به مصرف ان پیشنهاد می شود.
  • در جلوگیری از پوکی استخوان موثر است ، و بنابراین خصوصا افراد سالمند باید ان را مصرف کنند.
  • در تقویت قوه جنسی بسیار موثر است ، البته در مصرف آن نباید زیاده روی کرد زیرا پسته کوهی طبعی گرم دارد و برای گرم مزاجان مصرف ان بیشتر از حد معمول توصیه نمی شود‌.

پسته کوهی فله ای با نازل ترین قیمت

خصوصیات منحصر بفرد پسته کوهی فله ای

امروزه با گسترش علم و کسب اطلاعات و دانش مردم در باره فواید پسته کوهی ، مصرف این محصول نسبت به گذشته خیلی بیشتر شده است و مردم آن را برای درمان بیماری ها و ساخت داروها و خیلی از موارد دیگر به کار می برند.

مراکز زیادی در سراسر کشور مشغول به این فعالیت هستند و این محصول را با کیفیت بسیار عالی و قیمت خیلی مناسب به عرضه فروش می رسانند.

قیمت ارزان این محصول و کیفیت خوب ان باعث شده است افراد زیادی در داخل و خارج از کشور آن را به صورت فله ای سفارش دهند و مورد استفاده قرار دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما