صادرات بنه 250 گرمی به کشور های دیگر

بنه یا پسته وحشی تقریبا در تمام نقاط ایران یافت می شود و به دلیل خواص زیادی که دارد، امروزه بسیار پر مصرف است و یکی از موارد مهم صادرات است. در اینجا می خواهیم در مورد بنه 250 گرمی، خواص، صادرات و… مطالبی را خدمت شما ارائه دهیم. 

صادرات بنه 250 گرمی به کشور های دیگر

انواع مختلف بنه موجود در بازار

انواع مختلف بنه موجود در بازارانواع مختلف بنه یافت می شود که در کشور ایران معمولا دو نوع پسته وحشی یا بنه تولید و کشت می شود که اولی پسته وحشی سرخس و دومی پسته بنه است. پسته بنه به صرفه تر و به مراتب سالم تر از پسته است زیرا پسته چند بار مورد سم پاشی قرار می گیرد ولی بنه اینطور نمی باشد. 

بنه به صورت های متنوعی به بازار عرضه می شود که چند مورد را ذکر می کنیم:

  • بنه مغز شده: بعضی از افراد که بنه را برای تولید روغن ارگانیک نیاز دارند، آن را به صورت مغز شده خریداری می کنند. چون بنه مغز شده برای تولید روغن ارگانیک با صرفه و راحت تر است. 
  • بنه سفید شده: کسانی که می خواهند بنه را برای صادرات خریداری کنند، می خواهند بنه یک دست و سفید شده باشد. زیرا بنه در صورت سفید شده دارای کیفیتی بالاتر است. 
  • بنه معمولی : بنه معمولی بنه ای است که در بازار معمولا زیاد دیده می شود. بنه معمولی سورت شده است و کیفیتی بالا دارد. 

همچنین بنه در بسته بندی های مختلفی به بازار عرضه می شود که از میان آنها بنه 250 گرمی از همه بیشتر به چشم می خورد و برای صادرات نیز بسیار مناسب است. همچین بنه به صورت بو داده، خلال شده، با مغز و با پوست نیز در فروشگاه های خشکبار موجود است. 

فواید مصرف بنه برای اعصاب

فواید مصرف بنه برای اعصابیکی از بهترین خواص بنه استفاده آن در تقویت حافظه و اعصاب است. بنه دارای مقادیر زیادی از ویتامینها و املاح ضروری بدن است که از میان آنها می توان فیبر، آهن، کلسیم، پتاسیم، منیزیوم، فسفر، مس و پروتئینها را نام برد.

بنه به دلیل موادی که نامبرده شد می تواند از زوال عقل جلوگیری کرده و برای اعصاب و روان بسیار موثر باشد. 

استرس و اضطراب تقریبا همیشه در زندگی وجود دارد مصرف بنه می تواند تا حد زیادی آنها را کاهش دهد و جایگزین بسیار مناسبی برای قرص های اعصاب و روان باشد. 

از مصرف های دیگر بنه در اعصاب استفاده آن برای افزایش تمرکز است. بنه برای کودکان و نوجوانان سن رشد بسیار موثر است زیرا بهره هوشی آنها را بالا برده و تقویت کننده مغز است. 

جهت تقویت اعصاب می توان چند عدد بنه را با شکر مخلوط کرده و میل نمود بدین صورت که بنه ها را به پودر تبدیل کرده و با یک قاشق شکر خورد. بنه نیز مانند هر ماده دیگری که زیاد مورد استفاده قرار گیرد مضر است. درصورت استفاده زیاد باعث کاهش اشتها شده و می تواند زخم های دهانی نیز ایجاد کند. 

صادرکنندگان برتر انواع بنه

صادرکنندگان برتر انواع بنهبنه تقریبا در همه جای کشور ایران وجود دارد و به دلیل خواص بی نظیری که دارد، تولید و صادرات آن زیاد است. بنه ایران دارای کیفیتی بی نظیر در سراسر دنیا است و کمتر رقیبی را می توان برای آن یافت. سرمایه گذاران زیادی در سراسر ایران وجود دارند که حاضرند روی صادرات بنه سرمایه گذاری کنند. در صادرات بنه باید به رقبا و بازار فروش دقت کرد. 

یکی از مواردی که بسیار مهم است باید تبلیغاتی مناسب انجام داد. تبلیغات می تواند صادرات محصول را بسیار بالا ببرد. تبلیغ باید خلاقانه و مناسب باشد و دور از مسائلی مانند اغراق باشد و رضایت و اعتماد خریداران را باید در صادرات انواع بنه جلب کرد. 

برای صادرات انواع بنه باید بسته بندی های مناسب صورت بگیرد. کیفیت نیز نقشی مهم در صادرات بنه ایفا می‌کند. باید بنه ای که صادر می شود دارای کیفیتی بالا بوده تا صادرات نیز بیشتر شود. 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما