عرضه پسته کوهی شور در بازار داخلی

پسته کوهی که نام دیگر آن بنه است را به صورت های خام و یا شور استفاده می کنند. این نوع پسته مغز روغنی داشته و دارای پوست سختی است. اغلب آن را با دندان شکسته و مصرف می کنند. خواص این نوع پسته با پسته آجیل هیچ تفاوتی ندارد. در بازار داخلی انواع پسته کوهی شور با قیمت های مختلف به فروش می رسد. از شیره درخت پسته کوهی ماده ای به نام سقز تهیه می کنند که بسیار مقوی است. 

عرضه پسته کوهی شور در بازار داخلی

دسته بدی انواع پسته کوهی

دسته بدی انواع پسته کوهی  آیا می دانستید که پسته کوهی را در انواع مختلفی دسته بندی می شوند؟ هر نوع از این پسته ها خریداران خاص خود را داشته و در بازار از فروش بالایی برخوردارند. ارزش غذایی فوق العاده ای که این محصول دارد یکی از دلایلی است که باعث شده افراد از این نوع پسته ها استقبال فراوانی داشته باشند. 

پسته کوهی به صورت فله و یا بسته بندی شده در سراسر کشور عرضه می شود. با وجود مناطق کوهستانی زیاد در کشور ایران، تولید این نوع پسته ها فراوان بوده و بخش قابل توجهی از آن ها نیز در کیفیت های بالا، به کشورهای خارجی صادر می گردد. 

این نوع پسته در رنگ های متفاوت دیده می شود. علاوه بر مصرف خام آن می توان آن را به صورت شور و یا درست کردن انواع غذاها استفاده کرد. شما می توانید از مغز آن برای تزیین انواع شیرینیجات استفاده کنید. در جنوب کشورمان نیز از این نوع پسته به عنوان مواد افزودنی جهت تهیه نوع خاصی از خرماها استفاده می شود. 

در واقع دو نوع پسته کوهی نرم و سخت داریم. پسته کوهی نرم به آسانی با پوست قابل جویدن است ولی پسته کوهی که پوستی سخت دارد باید پوست آن را از مغز جدا نموده و سپس مغز آن را مصرف کرد. 

نکاتی درباره پسته کوهی شور

نکاتی درباره پسته کوهی شورنکاتی که درباره خواص پسته کوهی شور لازم است بدانید این است که آن را هم به صورت مغز و یا به صورت روغن مصرف می کنند. افرادی که با کم خونی رو برو هستند می توانند این نوع پسته را برای جلوگیری از کم خونی مصرف کنند. پسته کوهی مناسب برای انواع موها است از این لحاظ که باعث درمان ریزش موها می شود. 

وجود فراوان ویتامین E در مغز این نوع پسته باعث شده که به یک آنتی اکسیدان قوی تبدیل شود. پسته شور کوهی خواص دیگری نیز دارد که در ادامه به آن ها می پردازیم:

  • تقویت دستگاه گوارش
  • افزایش قدرت حافظه
  • پاکسازی کبد
  • متعادل نمودن طبع بدن مخصوصا در افراد سرد مزاج
  • جلوگیری از ایجاد سنگ کلیه و مثانه
  • درمان نرمی استخوان

خواصی که ذکر شد مربوط به نوع مصرف خوراکی این پسته است. مصرف روغن این نوع پسته ها دارای خواص بسیار زیادی است و اغلب برای رفع تیرگی و لکه استفاده می شود. 

مرکز عرضه کننده پسته کوهی شور

مرکز عرضه کننده پسته کوهی شوردر مرکز عرضه کننده پسته علاوه بر انواع پسته شور، نوع کوهی آن نیز به فروش می رسد. پسته کوهی نسبت به انواع دیگر پسته ظاهر و شکلی متفاوت دارد و به صورت کروی است. 

پسته کوهی شور در حجم بالای تولید می شود و مشتریان نوع بسته بندی و یا فله ای آن را در حجم عمده از مراکز فروش سفارش می دهند. در این مرکز بهترین نمونه از انواع پسته کوهی شور را خواهید دید. 

جهت استعلام و اطلاع از قیمت بهترین پسته کوهی درجه یک می توانید با مدیران فروش در این مرکز ارتباط برقرار کنید. این محصول به صورت ارگانیک تولید و بسته بندی می شود. 

طعم و مزه خوبی که این نوع پسته ها دارند آن ها را به عنوان محبوب ترین مغزها در بین مردم قرار داده است. خواص دارویی و درمانی ان ها بسیار زیاد است. در صنعت داروسازی این نوع پسته ها نیز کاربرد فراوانی دارند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما