فروشندگان مغز بنه کوهی

فروشندگان مغز بنه کوهی این محصول را به صورت عمده و با قیمتی مناسب به مشتریان خود عرضه می کنند. مغز بنه مرغوب، همانند مغز پسته معمولی دارای خاصیت های بی شماری است که خوردن روزانه آن به هر فردی که به فکر سلامتی بدن خود می باشد توصیه می گردد.

فروشندگان مغز بنه کوهی

نکات مهم درباره مغز بنه کوهی

نکات مهم درباره مغز بنه کوهیاز جمله نکات مهمی که درباره مغز بنه کوهی باید بدانید این است که، مغز بنه پسته دارای رنگ‌ سبز روشن است و روی آن عاری از هرگونه لک و خرابی می باشد. بنابراین اگر به هنگام خرید این محصول رنگ آن تغییر کرده بود از خریدن صرف نظر نمایید، به این خاطر که این مغز سالم نیست و مانده شده است. 

نام دیگر این  محصول در کشور ما مغز پسته کوهی می باشد که بیش تر مردم در شهرهای دامنه زاگرس  آن را با نام بنه کوهی می شناسند. این خوراکی خاصیت های فراوانی دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

بنه کوهی به خاطر  طبع گرمی که دارد،  سرد مزاج را درمان می کند  و موجب می شود که قوای جنسی در فرد افزایش یابد. همچنین خوردن  روزانه از این مغز موجب آرامش اعصاب می شود و استرس و اضطراب را نیز از بین می برد. در طب سنتی از مغز این نوع پسته ضمادی تهیه می کنند که می تواند ورم های مفصل را درمان کند. 

  یکی از مزیت هایی که این پسته را از پسته های معمولی متمایز کرده، این است که این پسته کاملا ارگانیک و طبیعی رشد می کند به همین دلیل خواص دارویی فراوانی برای بدن انسان دارد.

خاصیت آنتی اکسیدانی بالای این محصول باعث شده که این مغز به عنوان دارویی برای مبارزه کردن  با انواع بیماری ها مورد استفاده قرار بگیرد.

همچنین این خوراکی شگفت انگیز  قدرت سیستم ایمنی بدن را افزایش داده و سبب می گردد بدن در مقابل بسیاری از بیماری ها مقاوم بماند. از دیگر خاصیت های این مغزها کمک نمودن به پاک سازی کبد در بدن می باشد که می تواند کبد چرب را نیز درمان کند. 

پودر این مغز به همراه عسل، ترکیب فوق العاده ای برای تقویت حافظه و رشد کودکان می باشد.

راهنمای انتخاب مغز بنه کوهی

راهنمای انتخاب مغز بنه کوهیبا توجه به این که امروزه سایت های اینترنتی بسیاری راهنمای انتخاب مغز بنه کوهی را برای اطلاعات بیشتر افراد منتشر نموده اند، باید قبل از خریدن این محصول حتما آن ها را مطالعه کنید. از جمله این نکات این است که این خوراکی طعمی مانند پسته های معمولی دارد و از نظر سالم بودن از پسته های معمولی سالم تر می باشد به این دلیل که، درختان بنه کوهی در دل طبیعت رشد می کنند بدون این که ذره ای سم شیمیایی به آن ها زده شود. از معروف ترین مغز بنه کوهی می توان به مغز بنه شیراز اشاره کرد که در سراسر ایران طرفداران خاص به خود را دارد. 

در بعضی شهرها این خوراکی در آجیل دارای جایگاه ویژه ای می باشد و از آن به جای پسته های معمولی استفاده می شود. قیمت مناسب بودن این محصول موجب شده است که بسیاری از مردم بتوانند آن را خریداری کنند و به جای پسته در آجیل های خود قراردهند. 

عرضه کنندگان مغز بنه کوهی

عرضه کنندگان مغز بنه کوهیدر بسیاری از شهرها عرضه کنندگان مغز بنه کوهی این خوراکی را هم به صورت فله ای  و هم به صورت بسته بندی شده به مشتریان خود عرضه می کنند. قیمت این محصول در عمده فروشی ها کمتر از بقیه فروشگاه های عرضه انواع آجیل و خشکبار است. 

به دلیل وجود درخت های بسیار این محصول در دامنه های زاگرس هر ساله حجم بالایی از این خوراکی به دیگر کشورها صادر می گردد. از جمله کشورهایی که طرفدار پر و پا قرص مغز بنه کوهی ایرانی هستند، می توان به عراق و افغانستان اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما