فروش مغز بنه پسته در بازار داخلی

فروش مغز بنه پسته در بازار های داخلی و خارجی در کشورمان‌ به خاطر خاصیت های فراوان آن، افزایش یافته است. مزایای مغز بنه برای سلامتی بدن انسان بی شمار می باشد و در طب سنتی خوردن آن برای درمان بیماریها توصیه شده است. 

فروش مغز بنه پسته در بازار داخلی

دانستنیها درباره مغز بنه پسته

دانستنیها درباره مغز بنه پستهمغز بنه پسته منبع غنی از پروتئین است.

 بیشتر آجیلها حاوی مقادیر زیادی پروتئین نسبت به اندازه آنها هستند و پسته نیز از این قاعده مستثنی نیست.  یک وعده 30 گرم از این آجیلها (تقریباً 49 هسته پسته) حاوی 6 گرم پروتئین است (داده های خود تغذیه ، دوم).  بدن شما این پروتئین را به اسیدهای آمینه تشکیل دهنده آن تجزیه می کند ، که می تواند برای ترمیم بافت یا ایجاد مولکول های جدید استفاده شود.  همچنین ، خوردن غذاهای سرشار از پروتئین به شما کمک می کند احساس سیری کنید ، و تمایل خود را برای غذاهای ناسالم بعدا کاهش دهید.  این امر باعث می شود پسته ها یک میان وعده نیمه بعد از ظهر عالی باشند.

مزایای مغز بنه پسته

مزایای مغز بنه پسته با خوردن مغز بنه پسته ، بینش سالم خود را حفظ کنید ، زیرا آنها حاوی دو کاروتنوئید ، زاكزانتین و لوتئین هستند كه بندرت در گردو یافت می شوند.  این کاروتنوئیدها به صورت آنتی اکسیدانها محافظت می کنند که آسیب های رادیکال آزاد را کند می کند.  علاوه بر این ، پسته با کاهش خطر ابتلا به تخریب ماکولا ارتباط دارد.

 خوردن مغز بنه پسته سطح قند خون را کاهش می دهد.

 اگرچه در مقایسه با بیشتر گردوها از نظر کربوهیدرات بالاتر هستند، اما مغز بنه پسته از شاخص گلیسمی پایینی برخوردار است ، به این معنی که آنها قند خون را به طور چشمگیری افزایش نمی دهند.

 در حقیقت تحقیقات نشان داده است که اگر 56 گرم مغز بنه پسته را در رژیم غذایی با کربوهیدرات زیاد اضافه کنیم ، میزان قند پس از غذا 20 تا 30 درصد (برای افراد سالم) کاهش می یابد.  (مطالعه) علاوه بر این ، آنتی اکسیدانها ، منیزیم ، کاروتنوئیدها و ترکیبات فنلی موجود در پسته در کنترل میزان قند خون مفید هستند.

آخرین قیمت مغز بنه پسته در بازار

آخرین قیمت مغز بنه پسته در بازارآخرین قیمت مغز بنه پسته در بازار دارای ثبات نیست و دچار تغییراتی خواهد شد. قیمت مغز بنه پسته بستگی به کیفیت آن دارد. 

 پروتئین ها و چربی های موجود در پسته به گرسنگی کمک می کنند.  پسته همچنین به ازای هر وعده 285 میلی گرم پتاسیم ، همان مقدار پتاسیم را که نصف موز بزرگ تهیه می کند ، برای شما فراهم می کند.  پس از ورزش ، یادتان باشد که کربوهیدرات ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فروشگاه های گلیکوژن ماهیچه ها را دوباره پر کنید.

 فعالیت بدنی در یک سبک زندگی سالم ضروری است.  اگرچه می تواند منجر به آسیب عضلات و درد ناشی از استرس اکسیداتیو و التهاب شود.  این می تواند به کاهش فعالیت عضلات منجر شود و به نوبه خود ، بهبود را به تاخیر بیاندازد.  اگرچه مطالعات بیشتری برای تأیید نتایج مورد نیاز است ، شواهد جدید نشان می دهد که آنتی اکسیدان ها ممکن است به بهبود عضلات کمک کند. مغز بنه پسته منبع طبیعی آنتی اکسیدان ها مانند: لوتئین ، کاروتن و توکوفرول است.  و تحقیقات علمی نشان می دهد که پسته از ظرفیت آنتی اکسیدانی بالایی برخوردار است.

 مغز بنه پسته می تواند کلسترول را کاهش دهد. یک مطالعه در سال 2008 نشان داد كه خوردن یك یا دو مشت (30 تا 60 گرم) در روز به مدت چهار هفته كاهش كلسترول LDL به طور قابل توجهی در افرادی كه سطح خون بالا دارند ، كاهش می یابد.  به نظر می رسد که این آجیل های کوچک منبع خوبی از فیتواسترول ها ، ترکیبات طبیعی گیاهان هستند که مانع از جذب کلسترول در رژیم غذایی می شوند.  آنها همچنین از نظر چربیهای اشباع نشده غنی هستند.

 ویتامین E مغذی موجود در مغز بنه پسته ، پوست را از آسیب UV محافظت می کند و نشانه های رسیدن زودرس را متفاوت می کند.  مس موجود در پوسته ها ، ایجاد الاستین را راهنمایی می کند ، که باعث حفظ حالت چین و چروک و درمان پوست می شود.  علاوه بر این ، ویتامین B6 از رفاه عمومی مو و پوست پشتیبانی می کند.  در یک بررسی ، افراد تحت درمان با ویتامین E به آسیب پوستی ناشی از اشعه ماوراء بنفش کمتر اشاره کردند.  از آنجا که پسته منبع عالی ویتامین E است ، به مبارزه با سلامتی پوست کمک می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما