فروش پسته وحشی مرغوب عمده

فروش پسته وحشی مرغوب در فصل برداشت و توسط تاجران در کشور انجام می شود. قیمت این محصول با توجه به کیفیت آن تعیین می شود. فروش پسته وحشی با کیفیت به صورت عمده در مراکز تولید آن صورت می گیرد. خریداران عمده آن، محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان خریداری می کنند. پسته وحشی به دلیل اینکه به آب کمتری نیاز دارد از نظر تجاری ارزش زیادی دارد. همچنین یکی از خاص ترین محصولات صادراتی ایران به شمار می رود. 

فروش پسته وحشی مرغوب عمده

مشخصات پسته وحشی مرغوب

مشخصات پسته وحشی مرغوبهمانطور که گفتیم تولید این محصول در مناطق کم آب ایران صورت می گیرد زیرا این پسته مصرف آب کمتری دارد. 

این محصول دارای انواع مختلفی می باشد که از لحاظ خواص و ظاهر با هم متفاوت می باشند. از درخت پسته وحشی نوعی صمغ طبیعی خارج می شود که به آن سقز می گویند و دارای خواص درمانی زیادی می باشد. 

 سقز صمغی به رنگ سبز خیلی روشن، غلیظ و بسیار چسبنده می باشد که دارای خواص درمانی بسیاری می باشد و به عنوان یک ملین خیلی قوی در درمان بیماری های گوارشی و یبوست استفاده می شود. 

علاوه بر خاصیت هایی که در بالا در مورد سقز گفته شد از شیره این محصول در تهیه عطر،خوشبو کننده ها، حشره کش ها، آدامس و در صنعت داروسازی و تهیه ضد عفونی کننده ها نیز استفاده می شود. همچنین در صنعت پلاستیک سازی تهیه واکس کفش و در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. 

پسته وحشی مرغوب دارای خواص زیادی برای درمان انواع بیماری ها می باشد. یکی از مهمترین خواص آن در درمان کم خونی می باشد. 

این محصول در دل طبیعت رشد می کند و دارای خواص درمانی بسیاری می باشد. فواید این محصول به حدی زیاد می باشد که از آن به عنوان مروارید سبز نام برده می شود. 

در تولید این محصول هیچ گونه کود و مواد شیمیایی به کار نمی رود این محصول در طبیعت دست نخورده به بار می‌ نشیند.

از خاصیت مغز این پسته این است که مقاومت بدن را در برابر بیماری های عفونی و میکروبی بالا می برد. همچنین با مصرف این مغز کبد پاک سازی می شود و باعث افزایش کارایی کبد می شود. 

پسته وحشی  دارای طبع خیلی  گرم می باشد و برای افراد سرد مزاج خیلی مفید می باشد. 


عوامل موثر برکیفیت پسته وحشی مرغوب

عوامل موثر برکیفیت پسته وحشی مرغوبکیفیت پسته وحشی مرغوب به عواملی مانند: وضعیت خاک و هوا، میزان بارندگی و برداشت پسته در زمان مناسب و معین بستگی دارد. 

هر چقدر موارد ذکر شده در فرایند رشد و پرورش این محصول رعایت شود محصولی با کیفیت بالا و بهتری خواهیم داشت.کیفیت محصول در صادرات آن به کشورهای دیگر و جذب مشتریان بیشتر تاثیر دارد. 

همانطور که گفتیم که مغز پسته به دلیل کوچیک بودن اندازه آن و سخت بودن پوست آن به آسانی خارج نمی شود به همین دلیل قیمت مغز از خود آن بیشتر است. هرچقدر اندازه مغز درشت تر باشد کیفیت آن بیشتر می باشد. 

در هنگام خشک کردن مغز پسته باید دقت کنیم که رطوبت در آن باقی نماند چون باعث کپک زدگی و فاسد شدن آن می شود. این موضوع بر کیفیت آن تاثیر زیادی می گذارد. 

خرید و فروش پسته وحشی مرغوب عمده و خرده

خرید و فروش پسته وحشی مرغوب عمده و خردهکارخانجات بسته بندی پسته وحشی در کشور این محصول با ارزش را با دستگاه مغزگیری می کنند و در بسته بندی های مختلف و با وزن های مختلف عرضه می کنند.  

خرید و فروش این محصول در کشور ما به دلیل فواید زیاد ان رونق خوبی دارد. پسته وحشی مرغوب نه تنها در ایران بلکه در کشورهای دیگر جزء کسب و کارهای پر سود به حساب می آید. 

تولید کنندگان و فروشندگان زیادی در کشور ما وجود دارند که این محصول را به صورت عمده و خرده به فروش می رسانند. 

این محصول به دلیل خواص دارویی و درمانی فراوانی که دارد به کشورهای دیگر نیز صادر می شود. کشورهای زیادی هستند محصول مورد نظر را هم تولید و هم صادرات می کنند. 


دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما