فروش پسته کوهی باکیفیت به صورت عمده

فروش پسته کوهی در فصل برداشت و توسط تاجران در کشور انجام می شود. معمولا قیمت پسته کوهی در بازار با توجه به درجه کیفیت آن تعیین می شود. فروش پسته کوهی با کیفیت به صورت عمده، معمولا در مراکز تولید آن صورت می گیرد. خریداران عمده پسته کوهی باکیفیت، عمدتا محصول مورد نظر خود را مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان انجام می دهند. تولید پسته کوهی بیشتر مربوط به مناطق شرقی، جنوبی و غربی ایران می باشد. به دلیل این که بنه مصرف آب کمی دارد، ارزش تجاری بالایی دارد. پسته وحشی یکی از خاص ترین محصولات صادراتی ایران به شمار می رود. شیراز به دلیل آب و هوای خاص خود، رویشگاه خوب این محصول است. به همین دلیل مراکز بسیاری در شیراز این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند. 

فروش پسته کوهی باکیفیت به صورت عمده

شناخت کلی پسته کوهی

شناخت کلی پسته کوهیپسته کوهی که به آن بنه هم گفته می شود، دارای مغز روغنی می باشد. میوه پسته کوهی که سفت می باشد و مغز آن دارای روغن است به صورت تخمه مصرف می شود. با این تفاوت که پسته کوهی دارای پوسته سفت می باشد.

پوسته بیرونی این میوه در جوانی سبز رنگ و قسمتی از آن  قرمز می باشد. و در اردیبهشت به صورت نیمه رسیده برداشت می شود. همچنین از درخت پسته کوهی نوعی صمغ طبیعی استخراج می شود که به سقز معروف است و دارای خواص درمانی مفیدی می باشد.

میوه درخت بنه شبیه به پسته می باشد، اما اندازه آن کوچک تر است. تولید پسته وحشی بیشتر در مناطق کم آب ایران صورت می گیرد. زیرا پسته کوهی مصرف آب کمی دارد. 

پسته کوهی دارای انواع مختلف می باشد که از نظر ظاهر و خواص با یکدیگر متفاوت می باشند. به طوری که شناسایی آن نیازمند شناخت کلی پسته کوهی می باشد.

خواص مصرف پسته کوهی باکیفیت

خواص مصرف پسته کوهی باکیفیتپسته کوهی دارای خواص بسیار زیادی برای درمان انواع بیماری ها می باشد. یکی از مهمترین خواص مصرف پسته کوهی باکیفیت در درمان خانگی کم خونی می باشد. که می توان در پخت انواع غذاها از آن استفاده نمود.

عصاره پسته کوهی دارای خواص ضد میکروبی است، که می توان از آن به عنوان آنتی بیوتیک استفاده کرد. مصرف پسته کوهی ترک لب را درمان می کند و از شب کوری پیشگیری می کند.

 پسته کوهی باعث تقویت دستگاه گوارش می شود. مصرف مداوم آن باعث از بین رفتن کرم معده و روده می شود. باعث هضم غذا و افزایش اشتها نیز می شود.

می توان میوه آن را مصرف کرد و یا از روغن پسته کوهی استفاده نمود و گاهی می توان آن را به صورت جوشانده مصرف کرد.

پسته کوهی را می توان به تنهایی و به صورت آجیل مصرف نمود. همان طور که اشاره شد، بنه دارای خواص درمانی مفیدی می باشد. به همین دلیل امروزه کشاورزان بسیاری اقدام به پرورش این گیاه مفید و ارزشمند می کنند.

عمده فروشی پسته کوهی باکیفیت در ایران

عمده فروشی پسته کوهی باکیفیت در ایرانعمده فروشی پسته کوهی با کیفیت در ایران، در بسیاری از مناطق بومی این محصول انجام می شود. خرید عمده پسته کوهی برای مشتریان، به صرفه ترین راه می باشد. زیرا در خرید عمده قیمت ها بسیار پایین تر می باشد. 

با توجه به خواص درمانی و دارویی زیاد پسته کوهی، صادرات آن سود زیادی برای تاجران این محصول دارد. 

پسته کوهی علاوه بر این که مصرف خوراکی دارد، یک دانه روغنی هم می باشد. که مغز آن دارای 30 درصد روغن است. با توجه به مصارف خوراکی و غیر خوراکی پسته کوهی انتظار می رود که خرید و فروش این محصول از رونق خوبی برخوردار باشد.

خرید و فروش عمده پسته کوهی در اکثر شهرها، در بازار انجام می می شود. کارخانجات بسته بندی آن پس از تمیز کردن بنه ها آن ها را بسته بندی و روانه بازار می کنند. 

فواید این دانه ارزشمند به حدی زیاد است که از آن به عنوان مروارید سبز یاد می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما