قیمت خلال پسته صادراتی مرغوب

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان و صادرگان انواع پسته و فرآورده های این محصول در جهان می باشد. پسته در شهرهایی از جمله رفسنجان، کرمان و قزوین و … با کیفیت مرغوب و درجه یک تولید می شود که انواع خلال پسته صادراتی و پودر پسته نیز از پسته های باکیفیت تهیه می شوند. خلال پسته در انواع غذاها، شیرینی ها و بستنی های سنتی استفاده زیادی دارد و برای تزئین بسیاری از دسرها مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خلال پسته صادراتی مرغوب

نگاه کلی بر خلال پسته صادراتی

نگاه کلی بر خلال پسته صادراتیپسته در شهرهایی از جمله رفسنجان، کرمان، قزوین، دامغان، زرند، راور و … با بهترین کیفیت تولید می شود که دارای گونه های مختلفی است و مهمترین انواع آن پسته فندقی، پسته کله قوچی، پسته احمد آقایی و پسته اکبری می باشد که هر کدام ار لحاظ کیفیت و ویژگی های ظاهری متفاوت می باشند.

خلال پسته یکی از فرآورده های صادراتی پسته می باشد که به علت کاربرد فراوان و کیفیت عالی همچنین طعم و مزه درجه یک در کشورهای مختلف مشتریان زیادی دارد. از این محصول در قنادی ها و برای پخت انواع کیک و شیرینی و دسر ها استفاده می کنند همچنین در تهیه انواع بستنی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول به دلیل کیفیت مرغوب و استفاده زیادی که دارد، در سایر کشورهای خارجی نیز بسیار پرطرفدار است. از ویژگی های خلال پسته صادراتی می توان به رنگ سبز، خلال یکدست و کشیده تر همچنین فاقد هرگونه ضایعات و پوست اضافی اشاره نمود و برای صادرات از بهترین نمونه ها استفاده می کنند.

 

پیشنهاد مطالعه: پودر پسته اصل و تقلبی!

 

مزیت های خلال پسته صادراتی

مزیت های خلال پسته صادراتیمزیت های خلال پسته صادراتی در رنگ سبز تر و سالم بودن آن ها می باشد که دارای روغن مناسب و طعم و مزه ی بسیار خوبی است.  شهر قزوین یکی از بهترین پسته ها برای تهیه خلال پسته  را تولید می کند. خلال پسته مرغوب عاری از لکه و پوست و ضایعات دیگر بوده و شکستگی ندارد. اگر این محصول کیفیت لازم را دارا نباشد در طعم و مزه آن اثر گذاشته و تلخ می شود.

از ویژگی های خلال پسته صادراتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دارای بسته بندی استاندارد و ماندگاری مناسبی است.
  • خلال ها درشت و یکدست می باشند.
  • طعم و مزه خوبی دارند.
  • از بهترین و باکیفیت ترین پسته ها تهیه شده اند.
  • بسیار تازه هستند.

خلال پسته در کارخانه های تولید کننده با استفاده از بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها فرآوری و تهیه می شود و در بسته های وکیوم شده و یا کارتنی به صورت استاندارد ارائه می گردد. خلال پسته هر چه سبز تر و کشیده تر و دارای روغن بیشتری باشد، کیفیت و قیمت بالاتری دارد.

خلال پسته تولید شده در مناطق مختلف ایران دارای کیفیت و ویژگی متفاوتی است و از نظر رنگ و اندازه متفاوت می باشند. این محصول در کارگاه های سنتی نیز تولید می شود که نوع بسته بندی و شیوه تهیه آن با خلال پسته تولید شده در کارخانه های صنعتی متفاوت می باشد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خلال پسته صادراتی

عوامل تاثیر گذار بر قیمت خلال پسته صادراتیعوامل مختلفی بر قیمت خلال پسته تأثیرگذار هستند که می توان به مواردی مانند: کیفیت، نوع بسته بندی، نوسانات نرخ ارز، نوع پسته، محل تولید و میزان عرضه و تقاضا و …  اشاره نمود. برای استعلام قیمت خلال پسته صادراتی می توانید با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل نمایید و ضمن اطلاع از قیمت از راهنمایی های مشاوران شرکت در انتخاب و خریدی بهتر بهره مند گردید.

در حال حاضر بسیاری از شرکت های بازرگانی در زمینه صادرات انواع خلال پسته در بسته بندی متنوع و بهداشتی در حال فعالیت هستند و این محصول را با ضمانت کیفیت به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر می کنند که علاوه بر سود بالا برای این شرکت ها برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد و باعث فراهم شدن شغل های جدید می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما