پودر پسته وارداتی با بهترین قیمت

پودر پسته وارداتی با بهترین قیمت در اختیار تمامی مشتریان قرار گرفته است، یکی از بهترین این پودرها، پودر پسته کوهی می باشد که طعم بسیار خوبی داشته و جزو پرفروش ترین پودر پسته در کشورمان می باشد. قیمت پودر پسته های گوناگون با یکدیگر متفاوت می باشند.

پودر پسته وارداتی با بهترین قیمت

شناخت پودر پسته وارداتی

شناخت پودر پسته وارداتیبرای شناخت پودر پسته وارداتی باید به ویژگی های آنها توجه کرد و از روی کیفیت آنها می توان آنها را تشخیص داد. تغذیه سالم با انواع پودر پسته وارداتی امکان پذیر می باشد. فواید آجیل پسته وارداتی و پودر آنها بی شمار می باشد.

 پوسته خرد شده پسته نشانه آن است که پسته کاملاً رسیده و به اندازه کافی بزرگ شده است تا پوسته خود را بشکند.  این پسته به رغم اینکه گاهی قرمز رنگ می شود، از مواد شیمیایی گیاهی سبز رنگ است و پوسته ها برنزه می شوند. آجیل پسته و پودر آن  علاوه بر تأمین ویتامین E، آهن و ویتامین های B، مواد مغذی و چربی هایی را تأمین می کند که به سلامت قلب کمک می کند.

 پروتئین و فیبر بی شمار درون پودر پسته وارداتی وجود دارد. یک اونس پسته خشک شده و پودر تهیه شده از آنها، که تقریباً 49 گرم است، 6 گرم پروتئین و 3 گرم فیبر غذایی دارد. مردان 11 درصد از مقدار توصیه شده روزانه پروتئین و 8 درصد فیبر را از 1 اونس پسته به دست می آورند. زنان 12 درصد از پروتئین و فیبر روزانه خود را دریافت می کنند‌

تفاوت پودر پسته وارداتی با پودر پسته های دیگر

تفاوت پودر پسته وارداتی با پودر پسته های دیگرپودر پسته های وارداتی تفاوت های زیادی با پودر پسته های دیگر دارند، کیفیت بالایی داشته و جزو خوش طعم ترین پودر ها محسوب می شوند‌. چربی های سالم درون محصولات پسته وارداتی موجود است. 

 بر اساس تحقیقات منتشر شده در شماره نوامبر 2006 در “مجله تغذیه بریتانیا” در نوامبر 2006 ، خطر ابتلا به بیماری عروق کرونر قلب 37٪ کمتر است.  یکی از دلایل آجیل ، از جمله پسته ، از نظر قلبی بسیار سالم است زیرا 80 درصد کل چربی آنها از چربی های اشباع نشده است که کلسترول را کاهش می دهد.  آنها همچنین 1 گرم اسیدهای چرب امگا 3 را در یک وعده 1 اونس تهیه می کنند که این میزان 6 درصد از میزان توصیه شده روزانه برای آقایان و 9 درصد برای خانم ها است.  اسیدهای چرب امگا 3 باعث کاهش تری گلیسیرید خون ، بهبود فشار خون و مهار التهاب می شوند.  یک وعده یک وعده پسته دارای 13 گرم کل چربی و 161 کالری است ، بنابراین اگر چه آنها چندین بار در هفته می خورند مفید هستند ، اندازه آن را محدود کنید.

پودر پسته وارداتی ارزان قیمت

پودر پسته وارداتی ارزان قیمتپودر پسته وارداتی ارزان قیمت را از ما بخواهید. در اینجا انواع پودرها در بسته بندی های گوناگون با قیمت های مناسب به فروش خواهند رسید و مشتریان هم از این پودر ها کاملا رضایت داشته اند. ویتامین B-6 پسته و پودر وارداتی بسیار است. 

 یک وعده یک وعده پسته 23 درصد از میزان توصیه شده روزانه ویتامین B-6 را تأمین می کند.  ویتامین B-6 برای انجام وظایف خود در فعال کردن واکنشهای شیمیایی باید حدود 100 آنزیم موجود باشد.  در این نقش ، ویتامین B-6 به ایجاد انرژی و سنتز هموگلوبین که حامل اکسیژن در گلبولهای قرمز است کمک می کند.  همچنین نیاز به تولید چندین انتقال دهنده عصبی است.  ویتامین B-6 با از بین بردن یک اسید آمینه ، هموسیستئین از خون ، می تواند به سلامت قلب کمک کند.  هموسیستئین یک محصول طبیعی سایر فرآیندهای بیوشیمیایی است.  ویتامین B-6 آن را به مواد مفید دیگر تبدیل می کند ، اما اگر گردش خون هموسیستئین اجازه داده شود ، خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی را افزایش می دهد.

 پتاسیم توانایی تحمل بار الکتریکی مثبت را دارد.  با همکاری با مواد معدنی که بارهای منفی دارند ، ضربان قلب را تنظیم کرده و انقباض عضلات را تحریک می کند.  پتاسیم اعصاب را قادر می سازد تکانه هایی را تحریک کند که سلول ها را تحریک می کنند ، اطلاعات را به مغز منتقل می کنند و دستورالعمل هایی را از مغز در سراسر بدن انتقال می دهند.  سازه های ویژه به طور مداوم برای حفظ تعادل مناسب پتاسیم با مواد معدنی با بار منفی کار می کنند.  انرژی سوزانده شده برای حفظ این تعادل ، مسئولیت 20 تا 40 درصد کالری هایی است که حتی در هنگام استراحت می سوزانید.  6 درصد از مقدار توصیه شده روزانه پتاسیم را از یک وعده یک عدد آجیل پسته به دست می آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما