بازار خرید مغز پسته کوهی بنه

مغز بنه یا همان مغز پسته کوهی بنه یک مغز کاملا طبیعی و ارگانیک و سالم می باشد. که از درختی با همین نام حاصل می‌شود گرچه این مغز سالم به مانند سایر آجیل ها و خشکبار شناخته شده و مطرح نیست اما خواص منحصر به فردی دارد  که در انواع پسته های شناخته شده موجود نیست.

بازار خرید مغز پسته کوهی بنه

کیفیت انواع مغز پسته کوهی بنه

کیفیت انواع مغز پسته کوهی بنه

بهترین ترین و بارزترین ویژگی مغز بنه ( مغز پسته کوهی) این است که هیچگونه کودهای شیمیایی در رشد و نمو به درخت بنه و میوه آن نقشی ندارد ،پس از خرید مغز بنه تعلل نخواهید کرد .

فواید  مغز پسته کوهی بنه با خرید مغز بنه : خاصیت انتی اکسیدانی بالای مغز بنه آن را به دارویی برای مقابله با باکتری های مضر و بیماری زا تبدیل می کند. افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن در مقابل عفونت و بیماری‌های عفونی پاکسازی کبد و کمک به افزایش کارایی کبد در برابر نارسایی های کبدی. جلوگیری موثر در ابتدای ابتلا به آلزایمر. داروی طبیعی و مقوی برای افزایش قوای جسمی و روحی جسمانی .

مصارف مغز پسته کوهی بنه:  مغز بنه پسته کوهی بیشترین مصرف مغز بادام در آجیل های شب یلدا و ایام نوروز می باشد که آن را جایگزین مناسب و مقرون به صرفه تری نسبت به مغز پسته سبز  می توان دانست،  با مغز بنه نوعی آش، محلی، بسیار خوشمزه و مقوی تهیه می‌شود همچنین در تزیین شیرینی جات ،مسقطی و سوهان و حلوا مطبوع و مطبوع ساختنه مزه و طعم آنها به جای پسته از مغز بنه استفاده می شود .

همچنین از مغز بنه برای درست کردن ترشی محلی استفاده می کنند ،روغن مغز بنه یکی از موثرترین و پرخاصیت ترین  انواع روغن ها می باشد. خاصیت درمانی دارد و برای دردهای مفاصل و روماتیسم از آن استفاده می‌شود خاصیت روغن مغز پسته کوهی بنه از  روغن شترمرغ بسیار بالاتر است.

. درخت پسته کوهی درخت کوچکی است که مبدا رشد آن در خاورمیانه و آسیای مرکزی می باشد، بنه یا همان پسته کوهی که در دل طبیعت رشد می کند ،دارای خواص درمانی ویژه می باشد و خواص این خوردنی ارزشمند به حدی زیاد است که از آن به عنوان مروارید سبز نام برده می‌شود. خرید و فروش عمده مغز  بنه پسته کوهی در اکثر شهرها در بازار انجام می شود ،مغز پسته کوهی که به عنوان آجیل پرخاصیت  گفته می‌شود در مناطق مختلفی از ایران ارائه می گردد و اواخر تابستان یکی از بهترین زمان ها برای خرید مغز پسته کوهی می باشد و بازار، فروش مغز پسته با ارائه این محصول به قیمت مستقیم و بی واسطه امکان تامین بیشترین حجم از این محصول را در تمام طول سال دارد.

فروش فله مغز پسته کوهی بنه

فروش فله مغز پسته کوهی بنه

ارائه محصولات خاص در حوزه های صادراتی می‌توان ارزآوری مناسبی را برای این ایران به همراه آورد و با توجه به اینکه ما با انواع مختلفی از محصولات خاص مانند مغز پسته کوهی می‌توانیم مانور صادراتی خوبی را به راه بیندازیم باید برای فروش مغز پسته کوهی بر روی گزینه صادرات آن تمرکز بسیاری داشته باشیم .

بسیاری از کشورها در سرتاسر جهان روی تولید سنتی محصولات توجه ویژه‌ای دارد و این محصولات خاص می تواند در مرکز فروش مختلف به صورت ارگانیک و بسته بندی های زیبا و شکیل با قیمتی ارزان و مناسب و با کیفیت فوق العاده عالی به بازارهای جدید صادراتی راه پیدا کند.

کارخانجات بسته بندی مغز بنه پسته، محصولشان را در بسته های پلاستیکی در حالی که برچسب‌های رویشان چسبیده شده روانه‌ی بازار می‌کنند. قیمت مغز پسته کوهی بسته به قیمت روز بازار و نوع پسته تعیین می شود و بسته بندی ها در بسته های ۱۰۰، ۲۰۰، و ۵۰۰ گرمی موجود می باشد .

خریدار مغز بنه،  می‌تواند به هر اندازه که نیاز دارد خریداری کند. بسته بندی های صادراتی دارای برچسبهای مخصوص صادرات میباشند و عموماً خریداران خارجی کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی ،قطر و امارات و کویت می باشند.

برای دیدن کاتالوگ محصولات و ارتباط با کارشناسان لطفا کلیک کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما