تولیدی انواع مغز پسته دندانه

مغز پسته دندانه در واقع همان مغز خرد شده پسته می باشد که از پسته های دهان بسته در تولیدی ها به دست می آید. این مغز پسته ها در قنادی ها بسیار کاربرد داشته و از بازار فروش رونق یافته ای برخوردار می باشد. برای درست کردن انواع شیرینی ها از جمله کیک باقلوایی، حلوا اوماج، باقلوا، سوهان، گز، قطاب، مسقطی و غیره به مغز پسته نیاز خواهیم داشت که مغز پسته دندانه می تواند بهترین نوع مغز برای این نوع شیرینی­ جات باشد.

تولیدی انواع مغز پسته دندانه

بررسی کیفی مغز پسته دندانه

بررسی کیفی مغز پسته دندانه

این نوع مغز پسته پس از این که در تولیدی های معتبر فرآوری شد باید مورد تایید کارشناسان کنترل کیفیت و سازمان غذا و دارو قرار بگیرد؛ تا سلامت آن مورد تایید واقع شود.مغزهای با کیفیت که در بسته بندی های کاملاً بهداشتی توزیع می‌شوند؛ باید عاری از پوست سفت پسته و دیگر ذرات ریز خارجی باشد.

مغز پسته علاوه بر اینکه باعث خوشمزه‌تر شدن غذاها و شیرینی جات ایرانی می شود؛ باعث افزایش خواص آنها نیز می گردد. پتاسیم، روی، مس، سدیم، انواع ویتامین های ب۶، آ، ویتامین کا، فولات، انواع پروتئین ها و اسیدهای آمینه از جمله مواد مغذی موجود در این دانه های سبز ارزشمند می باشد.

در بررسی کیفی مخصوص پسته، مغزها توسط کارشناسان به خوبی آنالیز شده و سلامت آنها مورد تایید قرار می گیرد. عاری بودن از کپک و قارچ، سموم کشاورزی، نیترات و غیره در کنترل کیفی مورد بررسی قرار می گیرد.هر چقد رنگ مغزها سبزتر باشد؛ از کیفیت بالاتری برخوردار خواهند بود. مغز های زرد یا نارنجی کیفیت نداشته و از طرفی ممکن است در اثر وجود قارچ و کپک به این رنگ در آمده باشند؛ به همین سبب باید دقت شود که مغز پسته ها کاملاً طبیعی باشد. از آنجا که این نوع مغز ها از پسته های دهان بسته تولید می شود؛ سالم تر بوده و عاری از سمومی مانند آفلاتوکسین می باشد.

خرید ارزان مغز پسته دندانه

خرید ارزان مغز پسته دندانه

عوامل متعددی بر قیمت مغز پسته دندانه تاثیر می گذارد. کیفیت مغز، نوع پسته، محل کشت پسته، نحوه توزیع و فروش از این دست عوامل می باشد. اگر به دنبال مغز پسته ارزان هستید به شما پیشنهاد می شود که از تولیدکنندگان مغز پسته  دندانه را خریداری نمایید. خرید مغز پسته از تولید کننده به دلیل حذف واسطه ها و دلالان بسیار به صرفه می باشد.

بسیاری از خریداران مغز پسته خانم های خانه دار یا رستوران داران می باشند؛ از آنجا که مغز پسته در برخی از غذاهای ایرانی مانند ته چین، مرصع پلو، خورشت آلبالو، فسنجان و انواع حلواها مورد استفاده قرار می گیرد؛ برخی از خانم ها به دنبال مرکزی برای خرید خلال پسته ارزان هستند؛ به این افراد پیشنهاد می‌شود تا خلال پسته را از مراکز تولیدی خریداری نمایند. برخی افراد گمان می کنند که خرید خلال پسته ارزان فقط به صورت عمده امکانپذیر است؛ در صورتی که می‌توان از مراکز معتبر با قیمت عمده به صورت خرد نیز خلال پسته را خریداری کرد.

در هنگام خرید باید سلامت و کیفیت محصول را در الویت قرارداد؛ ارگانیک بودن محصول، داشتن نشان سیب سلامت، داشتن نشان بهداشت و استاندارد از مهمترین مواردی است که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه داشته باشید. علاوه بر قنادی ها، صاحبان کافی شاپ ها نیز از جمله خریداران مغز پسته  دندانه می باشند. برای تهیه انواع بستنی، تزیین آبمیوه بستنی ها، طرز تهیه شیر پسته کافی شاپ ها به مغز پسته نرم، با کیفیت، سبز و خوشمزه با قیمت مناسب نیاز پیدا می کنند؛ از آنجا که از پسته های دهان بسته این نوع مغز ها تهیه می شود و نسبت به انواع دیگر خلال پسته خردتر می باشد قیمت مناسب تری داشته و برای کافی شاپ داران به صرفه نیز می باشد.

برای مشاوره و ارتباط بهتر لطفاٌ

اینجا

کلیک کنید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما