خرید بنه کوهی 250 گرمی

بنه کوهی یکی از دانه های روغنی خوشمزه و مقوی است که از آن به عنوان میان وعده یا مکمل غذایی می توان استفاده نمود . بنه کوهی در مراکز فروش به صورت فله یا بسته بندی عرضه می گردد. یک مشت از این نوع پسته می تواند درصد بالایی از نیاز روزانه افراد به املاح معدنی و ویتامین های ضروری را تأمین نماید.

خرید بنه کوهی 250 گرمی از غرفه فروش پسته ما که به صورت مستقیم از تولیدی عرضه می گردد بسیار به صرفه بوده و به هر تعداد که لازم دارید موجود بوده و می توانید آن را سفارش دهید.

خرید بنه کوهی 250 گرمی

مصرف ترشی بنه کوهی در بارداری

مصرف ترشی بنه کوهی در بارداری

بنه یا پسته کوهی علاوه بر اینکه جزء دانه های آجیلی محسوب شده و دارای پوسته سختی می باشد، در هنگام نارس بودن نیز میوه آن موارد استفاده فراوانی در تهیه غذاهای محلی و ترشیجات دارد. ترشی بنه یکی از ترشی های بسیار خوشمزه و مقوی می باشد که تهیه آن در برخی مناطق کشور رایج است ، برای تهیه ترشی بنه ، بنه تازه را با سرکه، نمک، سبزیجات معطر و سیاهدانه مخلوط نموده و ترشی بسیار خوش طعمی پس از چند روز آماده می گردد.

با توجه به خواص فراوان بنه کوهی ترشی آن نیز دارای فواید بسیاری از جمله درمان اسهال ، سردرد ، پاک سازی کبد، دفع سنگ کلیه و درمان گلو درد و سرفه می باشد. از آن جایی که بنه بسیار مقوی و سرشار از ویتامین ها می باشد مصرف آن در دوران بارداری توصیه شده است و می تواند کمبود های بدن مادر و جنین را به خوبی جبران نماید.

در دوران بارداری بسیاری از خانم ها به دلیل تغییرات هورمونی میل بیشتری به خوردن ترشی پیدا می کنند ، از این رو بنه ترشی می تواند ترشی خوبی برای این خانم ها باشد و یکی از ترشی های دارای ارزش غذایی فراوان است.

البته با توجه به اینکه مصرف بیش از حد ترشی در بارداری ممکن است مشکل ساز شده و سلامت را به خطر بیاندازد اعتدال در مصرف آن لازم است و باید به اندازه کافی خورده شود . مصرف ترشی به میزان کم در بارداری می تواند به هضم بهتر غذا کمک نماید ، با داشتن خواص آنتی اکسیدانی سبب تقویت سیستم ایمنی گردد و به تعادل الکترولیتی بدن نیز کمک می کند.

قیمت روز پسته وحشی بسته بندی

قیمت روز پسته وحشی بسته بندی

پسته وحشی یا بنه با توجه به خواص فراوانی که دارد و اینکه قیمت پسته وحشی نسبت به پسته ارزان تر می باشد طرفداران بسیاری داشته و کسانی که بودجه مالی کمتری دارند آن را جایگزین مصرف پسته می نمایند. پسته وحشی به صورت بسته بندی یا فله عرضه می گردد که پسته بسته بندی از بسته های کوچک با وزن کم تا بزرگ را شامل می شود. قیمت پسته  وحشی بر اساس اینکه فله عرضه شود یا بسته بندی، عمده یا جزئی و بر حسب کیفیت و نوع دارای قیمتی متغیر می باشد.

پسته وحشی بسته بندی بهداشتی تر بوده، از لحاظ کیفیت و اندازه یکدست بوده و بر روی بسته ها تاریخ تولید و انقضا و علامت استاندارد درج شده است اما این نوع پسته با قیمتی کمی بیشتر از پسته فله در بازار به فروش می رسد.

برای اطلاع از قیمت روز پسته وحشی بسته بندی شده می توانید با شماره های دفتر فروش ما تماس حاصل نمایید، انواع پسته وحشی بسته بندی و فله در فروشگاه آنلاین ما عرضه می گردد که به صورت اینترنتی می توانید تصاویر آن ها را مشاهده نموده و در صورت تمایل به میزان دلخواه آن را برای خرید سفارش دهید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما