خرید مغزپسته کوهی ارگانیک ۸۰ گرمی

پسته کوهی ارگانیک یا همان بنه گیاهی دارویی و بسیار خوشمزه و مفید است که فروش آن به دلیل خواص متعددش در ایران و دیگر کشورها رونق بسیار زیادی دارد؛ خرید و فروش عمده آن در اکثر شهرها به ‌طور عمده در بازار انجام می‌شود پسته کوهی در شیراز به دلیل شرایط اقلیمی مساعدش رویشگاه مناسبی برای تولید این محصول است، کارخانجات بسته بندی پسته کوهی ارگانیک را با دستگاه‌های مغزگیری جدا می‌کنند و بعد از چیدن و تمیز کردن پسته کوهی آن‌ها را در بسته‌هایی با اندازه‌های گوناگون عرضه می‌کنند.

در هنگام خشک کردن مغز پسته ‌کوهی ارگانیک باید حتما توجه داشت رطوبتی در آن باقی نماند زیرا باعث تخریب و فاسد شدن آن می‌شود؛ پسته کوهی ارگانیک را به دو صورت می‌توان خریداری کرد اولین پیشنهاد خرید از طریق فروشگاه‌های اینترنتی است که هم در اتلاف وقت  صرفه‌جویی خواهد شد و هم هزینه‌های رفت و آمد جهت تهیه آن از سایر هزینه‌ها کسر خواهد شد.

در روش و پیشنهاد دوم جهت خریداری پسته کوهی ارگانیک ۸۰ گرمی تهیه ین کالا از بازار و مراکزی است که این محصول را به فروش می‌رسانند، که در این روش نیز به دلیل بازدید عینی از محصول می‌توان اطمینان بالاتری را کسب کرد.

خرید مغزپسته کوهی ارگانیک ۸۰ گرمی

خواص پسته کوهی ارگانیک برای پوست

خواص پسته کوهی ارگانیک برای پوست

پسته کوهی که در دل طبیعت رشد می‌کند، خواص درمانی ویژه‌ای دارد؛ فواید این خوردنی آنقدر ارزشمند است که از آن به عنوان مروارید سبز نام برده می‌شود؛ میوه، برگ، ‌صمغ ترشح یافته طبیعی و گال‌های گیاه قسمت‌های مورد استفاده دارویی این گیاه ارزشمند است.

این دانه مغذی به دلیل دارا بودن پروتئین‌های بسیار، مفید واقع شده است؛ ازجمله خواص درمانی پسته کوهی می‌توان به: درمان بیماری‌هایی از قبیل اگزما، جای جوش، اکنه و زخم، درمان التهاب، قرمزی و تورم وازبین برنده قوی ماه‌گرفتگی پوست بدن نیز اشاره کرد؛ جالب است بدانید که با مصرف ضماد پسته کوهی می‌توان از گزیدگی توسط نیش حشرات جلوگیری کرد، همچنین با قاطی کردن پسته کوهی ارگانیک با روغن زیتون نیز خارش و ترک های پوستی را برطرف خواهد کرد.

پیشنهاد کوشادانه برای کسانی که می‌خواهند پوستی شفاف، جوان بدون لک‌های پوستی و آکنه داشته باشند استفاده از ماسک پودر پسته کوهی (به اندازه یک قاشق غذا خوری ) به همراه یک لیوان آب ولرم و چند قطره روغن زیتون (به صورتی که مواد کاملا حالت خمیری به خود بگیرد) می‌باشد که بهتر است دو تا سه بار در هفته از آن استفاده شود.

قیمت نهایی پسته ارگانیک در بازار

قیمت نهایی پسته ارگانیک در بازار

برای اطلاع داشتن از قیمت پسته ۸۰ گرمی می‌توانید به بازارها و همچنین برای خرید پسته کوهی زیرقیمت بازار می‌توانید به بازارهای محلی مراجعه کنید تا هم از کیفت عالی آن مطمئن باشید هم با قیمتی بسیار مناسب ان را تهیه و از خواص مفید آن بهرمند شوید؛‌ فروش عمده مغز پسته کوهی ارگانیک در بازار توسط عمده فروشان صورت میگیرد.

لیست قیمت مغز پسته ۸۰ گرمی بسته به برند و هزینه تولید متفاوت خواهد بود، پسته‌های کوهی ارگانیک که هنوز پوست آنها سخت نشده با پسته‌ رسیده و سفت شده متفاوت است؛ به طور مثال  مغز پسته کوهی که به دلیل کوچک بودن اندازه و همچنین سخت بون پوست آن به آسانی جدا نمیشود، قیمت آن از خود پسته کوهی گران‌تر میباشد ؛ هرچه اندازه مغز پسته ارگانیک بیشتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد شد. برای خرید و سفارش‌ها به صورت جزئی و عمده‌ی پسته ‌کوهی می‌توانید به سایت کوشا دانه مراجعه کرده و با دستیابی به اطلاعاتی جامع درمورد قیمت روز پسته کوهی و نیز دانستنی‌های دارویی و گیاهی و همچنین درمانی و پوستی خرید آسان و لذت‌بخشی را تجربه کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما