خرید ونوشک اصل صادراتی در بازار داخلی

ونوشک نوعی میوه کوهی است که بیشتر در دامنه رشته کوه های زاگرس، کوهستان ها و جاهای نیمه خشک می روید. این درخت به صورت خودرو و در بین صخره های کوهستان رشد می کند. ونوشک در اصل مزه ای ترش مانند و ملس دارد که حالت روغنی هم به خود دارد. و در دو نوع ریز و درشت در مناطق مختلف کشور ایران وجود دارد. تولید و به وجود آمدن بیش از نیاز داخلی این محصول منجر به صادر کردن آن به کشورهای دیگر می شود. ونوشک اصل صادراتی ایران طرفداران زیادی دارد. ونوشک در طول مدت زمانی که به دست می‌آید تغییر رنگ می دهد اما شکل آن به صورت کروی و در آخر رنگ آن سبز تیره است. در زبان های مختلف با نام های متفاوت ونوشک شناخته شده است. 

 خرید ونوشک اصل صادراتی در بازار داخلی

فواید ونوشک اصل صادراتی

فواید ونوشک اصل صادراتی از فواید ونوشک اصل در ایران موارد زیادی هستند که ونوشک را مورد استفاده قرار می دهند، ونوشک طبعی گرم دارد برای کسانی که طبع بدنی آنها ها سرد است توصیه می شود، در بر طرف کردن کم خونی هم مانند پسته عمل می‌کند و یک درمان خانگی برای افرادی که کم خونی دارند محسوب می‌شود. خاصیت ضد ملین دارد که در درمان یبوست مناسب است. از ونوشک اصل صادراتی در طعم دار کردن دوغ و روغن حیوانی به خاطر بوی خوبی که این میوه کوهی دارد استفاده می شود. فواید ونوشک اصل هم شامل خواص دارویی می شود و هم خواص غذایی که این محصول دارد. از پودر و آسیاب شده آن به عنوان نوعی ماسک برای پوست صورت استفاده می‌کنند. و همچنین گفته شده است که در درمان ریزش مو مصرف آن به صورت جوشانده و یا خوردن خام آن تاثیر گذار است. ونوشک اصل به خاطر اینکه به صورت ارگانیک و طبیعی و به دور از هر گونه مواد شیمیایی به صورت خود رو در کوهستان رشد کرده است سر شار از ویتامین است و به همین دلیل مورد توجه در صنعت دارویی و غذایی گرفته و در زمینه صادرات کردن هم طرفداران خاص خود را دارد. 

مصارف ونوشک اصل صادراتی

مصارف ونوشک اصل صادراتی مصارف ونوشک می تواند هم به صورت خام باشد که نوع خام آن مزه‌ای ترش دارد و در حالت نیمه رسیده که در فصل بهار و در اردیبهشت ماه آن را می چینند، نرم است و پوسته آن هنوز سفت نشده است، آن را مورد استفاده قرار می دهند که به دندان هم آسیب نمی رساند. نوع دیگر مصرف ونوشک روغن آن است که این روغن سرشار از ویتامین و خواص بسیار درمانی دارد. مصرف ونوشک رسیده هم به صورت پسته می ماند با این تفاوت که مغز این محصول کوچکتر از پسته است. از نوع آسیاب شده آن در تهیه شیرینی جات به عنوان طعم دهنده و تزیین شیرینی استفاده می شود. در کشورهای خارجی که از صادرات این ونوشک به کشورشان میبرند بیشتر آن را به عنوان آجیل مورد استفاده قرار می دهند. 

عوامل موثر بر قیمت ونوشک صادراتی

عوامل موثر بر قیمت ونوشک صادراتی  قیمت ونوشک صادراتی به عواملی از جمله در جهان کیفیت نوع ونوشک اینکه از نوع درشت و یا ریز آن است بستگی دارد، به نوع رنگ آن اینکه سبز تیره که بهترین نوع آن و گرانترین نوع محسوب می‌شود باشد و یا رنگ زرد و نارنجی آن که کیفیت پایین تری دارند و ارزان تر هستند. کیفیت ونوشک که در اصل همان پسته کوهی هم به آن هم می گویند با توجه به نوع آب وهوایی که در آن رشد کرده‌اند تاثیر زیادی بر روی قیمت ونوشک دارد. نوع بسته بندی که از ونوشک برای صادرات می شود تاثیر ویژه ای بر روی افزایش قیمت آن ها دارد. قیمت مغز ونوشک که به صورت بسته بندی هایی در وزن های مختلف برای صادرات صورت می‌گیرد به مراتب با توجه به نوع کیفیت، از ونوشک که با پوست و در وزن های مختلف صادر می شود به مراتب بیشتر است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما