خرید و فروش مغز بنه سبز

بنه یا پسته کوهی یکی از دانه های بسیار مقوی و غنی از انواع مواد مغذی می باشد. این دانه کوچک گرد علاوه بر پوسته سبز با ارزش دارای مغزی با ارزش است. مغز بنه سبز دارای خواص شگفت انگیزی است. با ما بمانید تا در مورد مغز پر خاصیت این میوه بیشتر بدانیم.

خرید و فروش مغز بنه سبز

مشخصات مغز بنه سبز

مشخصات مغز بنه سبز

درخت بنه دارای دو محصول بسیار قابل توجه است یکی صمغ که  در تابستان از تنه زخم خورده آن خارج می شود و خواص درمانی و خوراکی دارد و دیگری میوه آن که همان بنه نامیده می شود و خواص درمانی و خوراکی بسیار زیادی دارد. میوه بنه موقعی که نارس است بصورت خام خورده می شود و وقتی می رسد بسیار سخت شده و برای استفاده از آن باید آسیاب شود و فرآوری شود.

مغز کوچکی داخل میوه سفت و سبز رنگ بنه وجود دارد که می تواند از میوه با روشهای خاصی خارج شود. این مغز بر عکس همه مواد خوراکی که ممکن است ارگانیک یا غیر ارگانیک باشند صد درصد ارگانیک اصلی، چرا؟ چون درخت بنه فقط در مناطق کوهستانی رشد می کند و  نمی توان آنرا از طریق بذر و تولید نهال تکثیر کرد. بنابراین مهم ترین و شاخص ترین خاصیت مغز بنه سبز ارگانیک بودن آن است.

اگر چه مغز این دانه بعنوان آجیل و خشکبار در میان مردم شناخته شده نیست و کمتر در آجیل فروشی ها وجود دارد اما از نظر خواص تغذیه ای و درمانی از انواع پسته با ارزش تر است.

از مغز بنه و خلال آن برای تزئین و خوش طعم کردن انواع شیرینی، سوهان و حلوا استفاده می شود. همچنین می توان از مغز بنه روغن آن را استخراج کرد که خواص درمانی زیادی دارد.

محاسن استفاده از مغز بنه سبز

محاسن استفاده از مغز بنه سبزمغز بنه دارای خواص خوراکی و دارویی بسیار با ارزشی است از جمله محاسن استفاده از مغز بنه سبز می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان است که نقش مهمی در سلامت سلول های بدن و محافظت از آنها دارد.
  • کمک به تقویت سیستم ایمنی بدن
  • کمک به پاک سازی کبد و افزایش توانایی ان در برابر نارسایی های کبدی
  • پیشگیری از ابتلا به آلزایمر به خصوص در سنین بالا
  • تقویت قوای جنسی و درمان سردی مزاج
  • درمان دردها و بیماری های استخوانی مانند کمر درد، آرتروز و درد مفاصل
  • تقویت موهای ضعیف و نازک
  • کمک به بهبود سوختگی ها
  • درمان تکرر ادرار
  • کمک به سلامت پوست و از بین بردن لکه های رو پوست
  • کمک به درمان بیماری نرمی استخوان یا همان راشیتیسم و پیشگیری از پوکی استخوان

توسعه تجارت مغز بنه سبز

توسعه تجارت مغز بنه سبز

مغز بنه در کشورهای محدودی تولید می شود چون شرایط رشد درخت بنه در همه کشورها وجود ندارد بنابراین میزان تولید سالانه این محصول محدود است. از طرفی با توجه به رشد این درخت در شرایط کوهستانی و عدم تکثیر آن به روش مصنوعی، خام فروشی دانه بنه اصلا امری موجه و اقتصادی نیست.

تجارت مغز بنه به دلیل مجموعه ای از عوامل محدود است ولی اخیرا با درک اهمیت جلوگیری از امر خام فروشی محصولات برخی در صدد استفاده از همه ظرفیت های این میوه و مغز با ارزش آن هستند. 

با فرآوری محصولات بنه مانند فروش مغز بنه و یا فروش روغن بنه بدست آمده از مغز بنه، امکان توسعه تجارت آن به راحتی میسر است و درآمد حاصله چندین برابر درآمد حاصل از خام فروشی این محصول با ارزش است.

اگر چنان چه قصد راه اندازی کسب و کاری در زمینه فرآوری مغز بنه مانند استحصال روغن آن را دارید و یا می خواهید در زمینه تامین و توزیع خلال مغز بنه به شیرینی پزی ها و آجیل فروشی ها و مراکز فروش گیاهان دارویی فعالیت کنید خرید مغز بنه سبز مرغوب و با کیفیت را به شما پیشنهاد می کنیم. خرید مغز بنه به هر مقدار و برای هر مقصدی که شما در نظر دارید برای ما امکان پذیر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما