خرید پسته کوهی بسته بندی

در تهران یکی از محصولات کشاورزی با ارزش است که تنها در مناطق کوهستانی رشد می‌کند  قیمت فروش پسته کوهی بسته بندی شده در تهران معمولاً متفاوت است قیمت این خشکبار نسبت به قیمت خود پسته که دارای پوست سفت است، گرانتر است.

برای اطلاع از قیمت بنه کوهی در ایران می‌توان لیست قیمت فروش پسته وحشی را مشاهده نمود.  برای خرید و قیمت بنه پسته کوهی بسته بندی می‌توانیم به بازارهای محلی رفته ویا برای تهیه  این محصول به تولیدکنندگان آن مراجعه کنیم که با آن پسته کوهی گفته می‌شود . پسته کوهی بسته بندی ، توسط تولیدکنندگان آن در بسته بندی های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شوند .که با مراجعه به تولید کنندگان می توانیم این محصول را تهیه کنیم.

بسته بندی ها بسته به تقاضای بازار دارند ،در بعضی از مواقع بسته بندی ها را در بسته های ۲۵۰ گرمی ۵۰۰ گرمی و یک کیلویی بسته بندی می کنند در بعضی اوقات هم بسته بندی ها به صورت های عمده یا فله قرار می‌گیرند.  در بازار برای خرید بسته های مختلف چه به صورت خرده و چه به صورت عمده ، سفارش پسته کوهی بنه بسته بندی ، به وفور دیده می‌شود.

خرید پسته کوهی بسته بندی

نحوه تولید پسته کوهی بسته بندی

نحوه تولید پسته کوهی بسته بندی

نمونه کوچک از یک بسته بندی با کیفیت و کوچک از پسته کوهی بنه به عنوان مثال باید دارای چنین خصوصیاتی باشد؛

وزن خالص: ۵۰۰ گرم

وزن با بسته بندی :۵۵۰ گرم

زمان ماندگاری: یک سال در جای مناسب و خنک

سایر توضیحات: کاملاً طبیعی و انسانی سرشار از خواص غذایی و دارویی

مناسب: برای تمام سنین

نگهداری: در جای خشک و خنک به دور از نور آفتاب نگهداری شود

مواد اولیه :طبیعی و ارگانیک

این قسمتی از توضیحات یک بسته بندی با کیفیت و مرغوب برای پسته کوهی بنه میباشد. زمانی که کشاورزان در مهر ماه فصل برداشت و تولید پسته کوهی می رسد.

پسته ها را برداشت کرده و از لایه اول محصول جدا می‌کنند و در جای خشک و خنک نگهداری می کند تا درصد رطوبت ای که در این محصول وجود دارد از بین برود بعد از خشک شدن مغز و آمادگی برای بسته بندی آنها را وارد دستگاه های بسته بندی کرده و در وزن های مختلف و بسته بندی می کنند. هنگام برداشت محصول از این محصول چندین نوع زیر محصول دیگر تهیه می‌کند .

به طور مثال ؛ کره پسته کوهی و همچنین روغن پسته کوهی، مغز پسته کوهی و پودر پسته کوهی- که هر کدام از اینها فرآیند جداگانه‌ای دارند . بعد از اینکه مشخص شد چه نوع محصولی را قرار است تهیه کنیم، نوع بسته‌بندی هرکدام و فرایند بسته‌بندی و همچنین نحوه بسته‌بندی هر کدام با یکدیگر متفاوت است و کیفیت بسته بندی ها بسته به نوع محصول مشخص می شود باز هم باید در نظر گرفت که هر بسته بندی با نوع محصولی که در آن بسته بندی می شود. بسته به تقاضای بازار مقدار و وزن و سایز آن مشخص میشود.

سفارش عمده پسته کوهی بسته بندی

سفارش عمده پسته کوهی بسته بندی

بعد از فرآیند تهیه و تولید پسته کوهی در بسته بندی های مختلف بنا به تقاضای بازار و همچنین مرغوبیت و کیفیت بالای پسته تجار و بازرگانان ترجیح می دهند به دلیل صرفه جویی در هزینه و وقت و زمان و داشتن کیفیت بالا پسته ها را به صورت عمده خریداری کنند.

در نتیجه از تولید کننده تقاضا می کند که پسته ها را در بسته بندی های بزرگ به صورت فله و عمده به آنها تحویل دهد.گاها ممکن است بازرگانان بعد از تهیه و سفارش پسته کوهی فله به صورت بسته بندی خودشان پسته کوهی بنه را به بسته‌بندی های کوچکتر تبدیل کرده و صادر کنند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما