خرید پسته کوهی کلخونگ با قیمت مناسب

پسته کوهی کلخونگ یکی از بهترین و خوش طعم ترین انواع پسته کوهی می باشند. این پسته در اندازه های کوچک و در رنگ های تیره ای مانند سبز یشمی و مشکی و قرمز می باشد. طعم آن بی نظیر بوده و در استان خوزستان و رشته کوه زاگرس به صورت خود رو رشد می کند. پس از چیدن این پسته ها باید آن ها را خشک کرده و سپس استفاده کرد. خشک کردن این محصول باعث می شود تا مدت زمان بیش تری بتوان آن ها را نگه داری کرد و برای فروش و صادرات این محصول کار بسیار ساده تر می شود.

خرید پسته کوهی کلخونگ با قیمت مناسب

دانستنی هایی درباره پسته کوهی کلخونگ

خرید پسته کوهی کلخونگ با قیمت مناسب

کلخونگ دارای خواص شگفت انگیزی می باشد که می توان با جرات گفت که این پسته ارگانیک یکی از مفید ترین انواع خشکبار می باشد. این پسته های کوهی از اجداد طبیعی پسته ها می باشند و به دلیل آنکه در طبیعت بکر زاگرس دست نخورده مانده اند توانسته اند تا اصالت خود را حفظ کنند. فصل برداشت بنه اواخر فصل تابستان و گرما می باشد که این پسته به اندازه کافی رسیده است. کلخونگ در برخی غذاهای محلی نیز استفاده می شود که به دلیل پوسته بسیار نرم آن به راحتی پخته می شود و مزه ملس آن به غذا انتقال پیدا می کند. کلخونگ سرشار از ویتامین E می باشد و به مبارزه بدن با باکتری های مضر بسیار کمک می کند.

آنتی اکسیدان موجود در این پسته می تواند از پیری زودرس جلوگیری کرده و مبارزه سلول ها با رادیکال های آزاد را راحت تر کند. درباره پسته کوهی نیاز است تا تحقیقات کامل تری صورت گیرد تا خواص بی نظیر آن بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. کلخونگ برای تقویت سیستم اعصاب بی نظیر می باشد و به دلیل داشتن طعم خیلی گرم با مزاج های سرد مانند بلغم و سودا مبارزه می کند.

وجود انواع اسید های آمینه و هم چنین املاحی مانند آهن، روی، منگنز و پتاسیم باعث شده که برای درمان ضعف عمومی بدن و انواع کم خونی بتوان از این محصول کمک گرفت.

مشخصات پسته کوهی کلخونگ

مشخصات پسته کوهی کلخونگکلخونگ دارای شکل کروی بوده و اندازه آن بین نیم سانتی متر تا هفتاد و پنچ میلی متر می باشد. طعم آن ملس و گس بوده و جویدن آن بسیار آسان می باشد. روغن این پسته ها در مناطق عشایری و روستایی برای از بین بردن ماه گرفتگی صورت استفاده می کنند. پسته کوهی ها عموما رنگ سبز تیره دارند که بعد از خشک شدن به رنگ قرمز تیره، سیاه و یا سبز بسیار تیره رنگ در می آیند.

به دلیل رشد این درخت در مناطق کوهستانی هیچ گونه ماده غیر طبیعی در پرورش آن استفاده نشده و می توان آن را به عنوان یک تقویت کننده ارگانیک برای بدن پذیرفت. روغن آن نیز در بازار موجود است و برای درمان بیماری های پوستی بسیار تاثیر گذار می باشد.

نازلترین قیمت پسته کوهی کلخونگ

نازلترین قیمت پسته کوهی کلخونگنازلترین قیمت پسته کوهی کلخونگ متعلق به فروشندگانی است که به صورت مستقیم با تولید کننده ها همکاری می کنند. بسته بندی این محصول در بسته های مناسب و با حجم های متفاوت باعث شده تا خریدار بتواند با هر توان مالی این محصول را تهیه کند. به دلیل خود رو بودن این درخت قیمت این پسته ها مناسب می باشند بیش تر فروشندگان این محصول را از تولید کنندگان محلی تهیه می کنند.

بررسی پسته کوهی و خواص آن می تواند ضرورت استفاده از این محصول را به شما نشان دهد. خرید کلخونگ با قیمت های ویژه و مناسب می تواند باعث شود تا خریدار یک محصول بسیار مفید را با قیمت مناسب تری خریداری کرده و استفاده نماید. نوع بو داده آن نیز موجود می باشد که شما می توانید بر اساس ذائقه خود اقدام به انواع آن نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما