خرید پودر پسته ایلام با قیمت معقول

خرید پودر پسته ایلام با قیمت معقول با طعمی متفاوت از فروشگاه ما امکان پذیر می باشد، در اینجا قیمت پودر پسته بر اساس کیفیت های بالایی که دارد بسیار مناسب و عالی است و تمام مشتریان از خرید این محصول رضایت داشته اند.

خرید پودر پسته ایلام با قیمت معقول

همه چیز درباره پودر پسته ایلام

همه چیز درباره پودر پسته ایلامهمه چیز درباره پودر پسته ایلام را مطالعه کنید تا از فواید این محصول آگاه شوید. پودر پسته ایلام به دلیل عطر و طعم منحصر به فرد، دارای جذابیت چشمگیر و بسیار شناخته شده است. پسته یکی از قدیمی ترین آجیل در جهان است که هزاران سال است که در خاورمیانه پرورش می یابد. آنها حتی در عهد عتیق در کتاب مقدس نیز ذکر شده اند، که نشان دهنده تاریخ غنی آنها به عنوان یک منبع غذایی با ارزش است. مانند همه آجیل ها، پسته و پودر آن سرشار از مواد مغذی مفید است. با این حال پودر پسته ایلام دارای خواص بی نظیری است که آنها را از سایر پودر ها متمایز می کند.  

 پسته و پودر پسته ایلام، منبع غنی از پروتئین است. بیشتر آجیل ها حاوی مقادیر زیادی پروتئین نسبت به اندازه آنها هستند و پسته نیز از این قاعده مستثنی نیست.  یک وعده این آجیل ها (تقریباً 49 هسته پسته) حاوی 6 گرم پروتئین است (داده های خود تغذیه ، n.d.). بدن شما این پروتئین را به اسیدهای آمینه تشکیل دهنده آن تجزیه می کند، که می تواند برای ترمیم بافت ها یا ایجاد مولکول های جدید استفاده شود. بعلاوه، خوردن غذاهای سرشار از پروتئین به شما کمک می کند احساس سیری کنید، و تمایل خود را نسبت به غذاهای ناسالم کاهش دهید. این امر باعث می شود پسته ها و پودر آنها یک میان وعده  عالی برای عصرانه باشند.

پسته میزان کلسترول های بد خون را کاهش می دهد و باعث می شود دیواره عروق قلب بهتر کار کنند و فشار خون درمان شود‌. 

محاسن پودر پسته ایلام

محاسن پودر پسته ایلاممحاسن پودر پسته ایلام بی شمار می باشد. پسته ایلام و پودر بدست آمده از آن، حاوی آنتی اکسیدان های مفید است. هرچه سلولهای ما پیرتر می شوند ، آسیب اکسیداتیو جمع می شوند.  این می تواند مربوط به وجود رادیکال های آزاد باشد که می تواند آسیب قابل توجهی به سلول ها وارد کند.  یک کلاس از مولکول ها به نام آنتی اکسیدان ها می توانند این رادیکال های آزاد را جارو کنند و برخی از آسیب های سلولی را برعکس کنند.

عوامل موثر بر قیمت پودر پسته ایلام

عوامل موثر بر قیمت پودر پسته ایلامعوامل موثر بر قیمت پودر پسته ایلام، کیفیت و نوع بسته بندی آنها می باشد. تحریم ها و فشار های اقتصادی بر قیمت پودر پسته ممکن است تاثیر زیادی بگذارد. 

پودر پسته ایلام منبع فسفر معدنی است. فسفر عنصری است که برای عملکرد مناسب فیزیولوژیکی ما ضروری است. فسفر نه تنها یک مؤلفه ساختاری در تمام سلول ها را تشکیل می دهد، بلکه انواع مختلفی از واکنشهای فیزیولوژیکی را تنظیم می کند. دریافت فسفر کافی باعث می شود سلول های شما بتوانند به تولید انرژی ادامه دهند و استخوان ها را نیز تقویت کنند. یک وعده پسته حاوی 137 میلی گرم فسفر می باشد.

پودر پسته دارای ویتامین B6 می باشد که خاصیت های زیادی برای تقویت بدن و سالم ماندن آن دارد. اگر روزانه مقداری پودر پسته میل کنید هرگز به بیماری های قلبی و عروقی و فشار خون مبتلا نمی شوید چون حاوی ویتامین B6 می باشد‌. سعی کنید در هفته یک الی دوبار مقداری پودر پسته به عنوان میان وعده میل کنید تا قوی و پرانرژی باشید. 

کسانی که پودر پسته را به رژیم غذایی هفتگی خود اضافه کرده اند، سالم تر بوده و هرگز دچار سرطان نخواهند شد. پودر پسته را می توانید با سایر آجیل های پودر شده مخلوط کنید و به همراه شیر میل کنید. در بسیاری از معجون ها و شیرموز ها، پودر پسته به فراوانی استفاده می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما