خرید کلخنگ خشک اصل با قیمت مناسب

کلخنگ خشک اصلی را می توانید در فصل برداشت این محصول از محل های عرضه مناسب  خریداری کنید. این گونه درختی بیشتر در رشته کوه های غرب کشور رشد می کند و متناسب با شرایط آب و هوای آن منطقه می باشد. 

برای یک خرید با قیمت مناسب کافی است این محصول را از محلی خریداری کنیم که آن را به صورت عمده در اختیار ما قرار می دهند. 

خرید کلخنگ خشک اصل با قیمت مناسب

توضیحات کلی درباره کلخنگ خشک اصل

توضیحات کلی درباره کلخنگ خشک اصلکلخنگ همان پسته کوهی می باشند که در شهر های مختلف به اسم های مختلفی شناخته می شود و مردم هر شهر به آن اسم خاصی داده اند. 

این میوه وحشی بسیار در بین محلی ها پرطرفدار می باشد و از نوع نرسیده این میوه برای ترشی انداختن استفاده می کنند و نمونه رسیده آن را به صورت خوراکی استفاده می‌کنند. 

این محصول دارای دانه های کوچکی می باشد به اندازه دانه های تسبیح و نمونه رسیده آن به رنگ سبز می باشند. 

این میوه دارای پوسته ای گوشتی شکل می باشد که سبز براق یا قرمز روشن می باشد ک زیر این گوشته پوسته ای محکم می باشد که مغز کلخنگ را از آسیب پرنده ها در امان  قرار می دهند. 

پوسته گوشتی قرمز رنگ آن ترش می باشد و به معنی نرسیده بودن محصول می باشد و پوسته سبز براق آن نشان از رسیدگی کامل میوه دارد. 

در فصل بهار که هنوز پوسته اصلی میوه شکل نگرفته و آن نرم می باشد، محلی ها آنها را چیده و با آنها ترشی های دلنشینی تولید می کنند و به بازار های فروش عرضه می کنند. 

در اواسط پاییز این میوه ها آغاز به رسیده شدن می کنند و مغز اصلی آنها به صورت کامل رشد پیدا کرده و آماده چیده شدن می باشد. 

کلخنگ خاصیتی برابر با پسته دارد و برای همین به پسته کوهی مشهور می باشد برگ این درخت و اسکلت بندی درخت کاملا با پسته یکی می باشد. 

کلخنگ را بعد از چیدن به صورت تازه و گاهی به صورت خشک به بازار عرضه می کند نمونه تازه آن خیلی زود دچار کپک زدگی شده برای همین نمی توان آن را برای مدت زمان طولانی نگهدار کرد برای همین آن را جلوی آفتاب خشک کرده و بعد بسته بندی می کنند تا ه راحتی بتوان آن را به فروش برسانند. 

مزایای کلخنگ خشک اصل

مزایای کلخنگ خشک اصلکلخنگ مزایای بسیار زیادی دارد همانطور که گفته شد این محصول به پسته کوهی شهرت داشته و از خواص پسته بهره مند می باشد. 

شکل درخت و بوی خود میوه و شکل برگ درخت کاملا با پسته یک سان بوده و طعمی نزدیک به پسته هم دارد. 

این محصول دارای طبیعتی گرم می باشد و از آن برای سلامت دهان و لثه  استفاده می کنند. طبیعت گرم این محصول کمک به تقویت قوای جنسی می کند و برای کسانی که طبعی سرد مزاج دارند خوردن این محصول بسیار توصیه می شود. 

این محصول روغنی می باشد و روغن آن هم خواص بسیار زیادی دارد از جمله تسکین درد که یکی از خواص بسیار شایع این محصول می باشد. 

از تنه درخت کلخنگ صمغ های چکه می کنند که این صمغ ها در تولیدی های داروسازی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.  از مزایای کلخنگ خشک می توان به استفاده از آن در شیرینی فروشی ها اشاره کرد. 

آخرین قیمت کلخنگ خشک اصل

آخرین قیمت کلخنگ خشک اصلقیمت کلخنگ خشک به نحوه خرید ما بستگی دارد. 

ما اگر این محصول را به صورت عمده خریداری کنیم قیمت تمام شده آن برای ما بسیار ارزان تمام خواهد شد. 

مصرف کنندگان همیشه به دنبال یک خرید ارزان قیمت می باشند برای همین توصیه می شود که به هنگام خرید حتما محصول را از محلی خریداری کنید که آن را به صورت عمده به شما عرضه می‌کنند. 

آخرین قیمت این محصول به فصل برداشت آن و محلی که از آن می خواهیم آن را خریداری کنیم بستگی دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما