صادرات بنه 200 گرم به کشور های خارجی

بنه یا پسته کوهی درختی از گونه پسته ها بوده، بنه یکی از خاصترین محصولات ایران است که در دسته پسته های وحشی قرار دارد. این محصول به دلیل کیفیت و مزه عالی در کشور های مختلف برای تولید دارو، روغن و حتی پختن غذا استفاده می شود.

بنه در سایز های مختلف بسته بندی می شود یکی از این سایز ها بنه 200 گرم است که متقاضیان بیشتری نسبت به بقیه دارد. صادرات بنه 200 گرم هم بسیار است، از بازارهایی که می توان برای صادرات بنه 200 گرم ایران از آن ها نام برد، کشور های عربی می باشد زیرا این نوع پسته در مناطق کویری و با آب و هوای خشک متقاضی بیشتری دارد.

این نوع درخت در استان های کهکیلویه و بویر احمد، ایلام، کردستان، بلوچستان، یزد، کرمان و فارس رشد می کند و محصول خوبی هم تولید می کند.

صادرات بنه 200 گرم به کشور های خارجی

شناخت انواع بنه

صادرات بنه 200 گرم به کشور های خارجی

پسته کوهی یا بنه دارای خواص بسیاری می باشد از جمله:درمان کم خونی_تقویت سیستم گوارش و دفع کرم های روده_ضد میکروب_تسکین کمر درد، درد قولنج و عضلات_درمان زخم های پوستی_ درمان اختلالات و نارسایی کبد_درمان سرفه و گرفتگی صدا و سرما خوردگی_ تقویت اعصاب_ تقویت نیروی جنسی و غیره

بنه یا همان پسته کوهی در استان های گرمسیری رشد می کند و درخت آن حدودا ۲ تا ۷ متر ارتفاع دارد. این درخت دارای برگ های تک شاخه ای است و ۳ نوع بنه تولید می کند. البته تا به امروز بعضی از افراد خواص و ویژگی های این پسته کوهی را نمی شناسند و از آن برای خوراک دام استفاده می کنند.

امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی تولیدکنندگان در تلاش هستند تا این محصول را بدون پوست و به صورت مغز بنه تولید و به بازارها فروش داخلی و خارجی عرضه می کنند.

ویژگی های بنه مرغوب

صادرات بنه 200 گرم به کشور های خارجی

ویژگی های بنه بسیار است و به راحتی می شود این ویژگی ها را مشاهده کرد‌. بنه مرغوب باید دارای ویژگی های مشخص باشد. فروشندگان و خریداران باید همواره به این ویژگی ها دقت کنند.

بنه باید با صورت کامل روی درخت رسیده شود، رنگی سبز داشته باشد و رنگ زرد و قرمز نشانه نامرغوبی محصول می باشد و تمیز و بدون گرد و خاک باشد و نرم و با دندان به راحتی شکسته شود و دارای روغن باشد.

یکی از روش هایی که فروشندگان برای فروش بنه خود انتخاب کرده اند استفاده از سایت های مختلف اینترنتی است که خرید را آسان و راحت تر می کند، در این سایت ها بنه با بهترین کیفیت به فروش می گذارند.

کیفیت انواع پسته های کوهی، بیشتر بر اساس منطقه درجه بندی می گردد.

میزان صادرات بنه 200 گرم مرغوب

صادرات بنه 200 گرم به کشور های خارجیمیزان صادرات بنه 200 گرم مرغوب در ایران بالا است و یکی از روش های کسب درآمد برای کشور است. قیمت پسته کوهی صادراتی را شرکت هایی تعیین می کنند که این گونه از پسته را به خارج از کشور ارسال می کنند. این شرکت ها انواع بنه را از تولیدی های مختلف خریداری می کنند و طبق استاندارد های روز دنیا و جهان آن را صادر می کنند. این نوع پسته دارای خواص درمانی بی شماری می باشد.

بنه از جمله گیاهان چوبی مناطق خشک و نیمه خشک کشور می باشد که جدا از ارزش های زیست محیطی که دارد، مصارف دارویی و صنعتی گسترده ای نیز به همراه دارد. جنبه های دارویی و صنعتی این گیاه کاملا روشن است. صمغ بنه مصارف دارویی و صنعتی زیادی داشته و از میوه آن به عنوان گیاه دارویی استفاده می شود.

یکی از بهترین روش ها برای خرید بنه ۲۰۰ گرمی استفاده از سایت ها است که هم خرید را برای مشتری آسان کرده و هم کیفیت و نوع محصول را هم به فرد توضیح می دهد و بسیار با صرفه تر می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما