عرضه عمده مغز پسته وحشی خام

مغز پسته وحشی یکی از دانه های روغنی و مورد توجه برخی از افراد می باشد که محبوبیت آن به این دلیل است که دارای تمامی خواص پسته می باشد اما نسبت به آن ارزانتر است و با هزینه کمتری می توان آن را خریداری نمود.

اگر قصد خرید پسته وحشی با قیمت مناسب را دارید می توانید به سایت فروش ما مراجعه نمایید که به عرضه عمده مغز پسته وحشی می پردازد و آن را در تناژ های بالا در اختیار مشتریان قرار می دهد.

مغز پسته های عرضه شده از بهترین نوع بنه بوده و دارای کیفیت بالایی می باشند.

عرضه عمده مغز پسته وحشی خام

 

نحوه شناسایی پسته مرغوب

نحوه شناسایی پسته مرغوب

 

از آن جایی که بنه پسته نوع کمتر شناخته شده ای از پسته می باشد از این رو همه افراد نیز با ویژگی ها و نحوه شناسایی پسته وحشی مرغوب آشنا نیستند . پسته وحشی از لحاظ ظاهری گرد و کروی می باشد که هر چه رسیده تر و مرغوب تر باشد دانه های آن درشت تر است. در مورد مغز بنه نیز معیار شناسایی نوع مرغوب آن رنگ پسته می باشد، پسته هر قدر سبز رنگ و خوش رنگ تر باشد دارای کیفیت بالاتری است و طرفداران بیشتری دارد.

تازه بودن و کهنه بودن پسته وحشی را نیز از روی ظاهر و طعم آن می توان فهمید، بنه تازه بسیار چرب و خوشمزه می باشد حال آن که پسته وحشی کهنه بوی ماندگی آن کاملا مشخص بوده و از لحاظ ظاهر نیز خشک و چروکیده است.

به هیچ وجه برای تهیه پسته مرغوب و با کیفیت قیمت را ملاک قرار ندهید درست که در بازار معمولا هر جنسی بهتر باشد دارای هزینه تولید بیشتر بوده و گرانتر به فروش می رسد ، اما در مورد بنه برخی سودجویان بنه های بی کیفیت و درجه دو و سه را با قیمت بالاتری به مشتری می فروشند. بنابراین برای انتخاب پسته مرغوب هم باید خودتان آشنایی کافی با مشخصات پسته داشته باشید و مورد بررسی قرار دهید و هم اینکه آن را مراکز خرید معتبر و نام آشنا تهیه کنید تا بتوانید با کیفیت ترین پسته را به بهترین قیمت خریداری نمایید .

قیمت مغز پسته بنه کوهی

قیمت مغز پسته بنه کوهی

پسته کوهی یا بنه در برخی نقاط ایران با توجه به آب و هوای آن تولید می گردد که معمولا در نقاط سرد و کوهستانی بیشتر است . پسته کوهی محصولی ارگانیک و کاملا طبیعی و بدون عوارض می باشد چرا که بیشتر در مناطق بکر دور از کود های شیمیایی و سموم کشاورزی به عمل می آید.

پسته وحشی یا کوهی دارای املاح مختلفی از جمله آهن، روی، منیزیم و پتاسیم می باشد و استفاده از آن می تواند برای بدن بسیار مفید باشد . برای کسانی که دارای ضعف بدنی و کم خونی می باشند یکی از مهمترین و اصلی ترین درمان ها مصرف بنه می باشد که سبب تقویت قوای جسمی و تقویت سیستم ایمنی فرد می گردد. این نوع پسته نیز در اواخر تابستان برداشت می شود و دارای کیفیت های مختلفی با توجه به  نژاد پسته و شرایط کشت و برداشت می باشد.

بنابراین به توجه به مختلف بودن کیفیت و مرغوبیت نمی توان قیمت مغز پسته بنه کوهی را به صورت دقیق و ثابت بیان نمود بلکه قیمت آن تابع عوامل مختلفی می باشد. قیمت بنه کوهی وقتی از مراکز عرضه عمده و مستقیم از تولیدی خریداری شود بسیار کمتر از فروشگاه هایی است که با چند واسطه به فروش جزئی این محصول می پردازند . برای تهیه بنه پسته ارزان می توانید به فروشگاه ما مراجعه نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما