قیمت فروش مغز بنه لرستان

یکی از اولین شاخصه­های تعیین قیمت مغز بنه لرستان کیفیت و طعم و تازه بودن آن است اما بد نیست اشاره کنیم که در کنار کیفیت که بسیار مهم است، معیارهای دیگری نیز وجود دارد که آن­ها نیز برای جذب مشتری و فروش مغز بنه بسیار حائز اهمیت هستند. به عنوان مثال میزان درشتی یا ریز بودن آن می­تواند در قیمت­گذاری مغز بنه تأثیر گذار باشد.

این پسته وحشی با توجه به این که در چه شرایطی رشد کرده کیفیت آن هم متفاوت است و مسلما هم در پروسه­ی خرید  و فروش مغز بنه آن نیز تأثیر می‌گذارد.

مرغوب­ترین نوع مغز بنه در اکثر موارد مصرف داخلی ندارد و بیشتر کسانی که مغز بنه را برداشت می­کنند بیشتر بر جنبه­ ی صادرات آن به خارج کشور حساب می­کنند و آن را به سایر کشورهای دور و نزدیک صادر می­کنند و از آن جایی مغز بنه پرورش یافته در لرستان، هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت بسیار ممتاز است از دیر باز در بازار خشک­بار جهان مطرح شده است و توانسته به عنوان یک خشک­بار مرغوب و نادر در جهان شناخته شود فرآیند و سودآوری بالایی به همراه داشته باشد.قیمت­گذاری مغز بنه یا پسته کوهی هر ساله در فصل برداشت آن توسط فروشندگان بر حسب کیلو تعیین می­شود و به خریدار ارائه می­گردد.

قیمت فروش مغز بنه لرستان

فصل برداشت بنه لرستان

فصل برداشت بنه لرستان

درخت بنه یکی از درختانی است که به خوبی می­تواند در مناطق سرد سیری  مانند لرستان ریشه بدواند و بومیان آن مناطق و همچنین مناطق همجوارش را از این نعمت طبیعی بهره‌مند کند.

ثمره­ی این درخت وحشی یکی از خوش طعم­ترین خشک­بارهایی است که در بازار می­توان یافت و به دلیل خواص عدیده­ی که این مغز وحشی دارد، برای درمان انواع بیماری‌ها از آن استفاده می­شود.

به عنوان مثال در صنعت داروسازی از مغز بنه، روغنی تهیه می‌شود که برای درمان بیماری­هایی مانند روماتیسم کاربرد دارد و در رفع گرفتگی­های عضلانی بسیار مفید است. در فصل برداشت مغز بنه که در اواخر  مهر ماه و اوایل آبان است علاوه بر این که فعالان این عرصه شروع به برداشت محصولات خود می­کنند و آن را برای فروش به بازارهای مختلف عرضه می­کنند این میوه به صورت نارس نیز مصرف خوراکی دارد و افراد زیادی از آن ترشی بنه درست می­کند و از آن طریق امرار معاش می­کنند.

همچنین جالب است که بدانیم، با جوشاندن برگ­های طبیعی این درخت رنگ­های طبیعی زیبایی به وجود می­آید که می­توان از آن برای رنگ کردن نخ­های قالی استفاده کرد. یکی از نکتات مهمی که باعث می­شود خرید مغز بنه افزایش یابد این است که آن کاملا به طور طبیعی رشد می­شد و از هیچ گونه مواد غیر طبیعی از قبیل انواع سموم آفت کش برای مراقبت از آن استفاده نمی­شود از این رو فرد کاملا می­تواند مطمئن باشد که مصرف آن هیج گونه تأثیر سوئی روی سلامت فرد ندارد و مشکل ساز نخواهد بود.

مرکز خرید مغز بنه لرستان

مرکز خرید مغز بنه لرستان

به دلیل بالا رفتن میزان آگاهی مردم در مورد مزیت و ویژگی­های مغز بنه و پسته کوهی لرستان افرادی در پی آن برآمدند تا مراکز خرید مغز بنه لرستان در داخل و خارج کشور احداث کنند و در این عرصه فعالیت کنند. این مراکز برای خدمت رسانی سریع­تر به مشتریان ایجاد شدند و سعی آن‌ها بر این است که محصولی درجه یک را به مشتری­ها ارائه بدهند.

این مراکز این امکان را برای مشتری‌های خود فراهم کرده­اند که بتوانند هر مقدار مغز بنه را که می­خواهند خریداری کنند، در واقع یکی از شاخصه­های خاص این مراکز این است که در آن واحد در کنار خرده فروشی که دارند مغز بنه را به صورت عمده نیز ارائه می­دهند و آن را در هر جای دنیا که مشتری بخواهد به او تحویل می­دهند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما