مرکز فروش بنه ارزان 500 گرمی

بنه نوعی دانه کروی شکل ریز سبز رنگ شبیه به پسته می باشد که طعم و تمامی خواص پسته را دارا می باشد اما از آن ارزان تر می باشد ، بنابراین با هر توان مالی می توان بنه را تهیه نموده و در برنامه غذایی روزانه آن را جایگزین پسته نمود تا از ترکیبات مفید آن بهره مند شده. مرکز فروش بنه انواع بنه ارزان و مغز آن را در بسته بندی های مختلف و یا به صورت فله با کیفیت بسیار مطلوب عرضه می دارند. بنه ارزان در بسته بندی های 500 گرمی یکی از انتخاب های مناسب برای تهیه بنه می باشد که آن را به صورت جزئی یا عمده می توان سفارش داد.

مرکز فروش بنه ارزان 500 گرمی

خواص مصرف بنه برای پوست و مو

خواص مصرف بنه برای پوست و مو

بنه یا پسته وحشی یکی از دانه هایی است که سرشار از انواع ویتامین ها می باشد ، از این رو دارای خواص بسیاری برای بدن مخصوصا پوست می باشد. به وسیله پودر بنه و خمیر نمودن آن با آب می توان ماسک پوستی تقویت کننده و شاداب کننده پوست تهیه نمود . همچنین اگر به خشکی بیش از حد پوست یا ترک مبتلا می باشید می توانید برای درمان از ترکیب بنه با روغن زیتون استفاده نمایید. گفته می شود بنه برای درمان جای گزیدگی حشرات نیز مفید می باشد . یکی از خواص جالب پسته کوهی درمان ماه گرفتگی که لکه های تیره رنگ مادرزادی بر روی پوست است می باشد بدین منظور مصرف مداوم و منظم بنه کوهی تا رفع کامل تیرگی توصیه می شود. برای درمان زخم ها و سوختگی های پوستی نیز می توان بنه را به صورت ضماد و موضعی مصرف کرد تا زودترالتیام یابند.

از آن جایی که پسته وحشی حاوی انوع پروتئین ، مواد معدنی و ویتامین می باشد استفاده از روغن بنه یا ضماد سوخته بنه برای موی سر مفید می باشد، این ماده می توانید از ریزش موها جلوگیری کند و در صورت استفاده طولانی مدت حتی طاسی را می تواند درمان کند ، به رویاندن مو های جدید کمک کند. با آگاهی از خواص بی نظیر بنه شاید برایتان این سوال پیش آید که مراکز فروش بنه ارزان در کجا قرار دارد و چگونه می توان آن را تهیه نمود؟ مراکز فروش و عرضه مستقیم بنه ارزان فعالیت خود را از طرق اینترنتی نیز انجام می دهند و با جستجو در سایت می توانید آن را سفارش دهید .

قیمت روز بنه ارزان

قیمت روز بنه ارزان

بنه کوهی یکی از پر خاصیت ترین و بی نظیرترین محصولات ایران است که به دلیل خواص و مزه خوبی که دارد هم در داخل و هم داخل متقاضی و مصرف کنندگان بسیاری دارد . اگر مراحل کشت ، تولید و نگهداری بنه به خوبی رعایت شود پسته کوهی درجه یک و طبیعی با کیفیت به دست مشتریان می رسد. قیمت روز بنه نیز با توجه به نوسانات  اقتصادی بازار تغییر می کند . به طور کلی قیمت بنه بر اساس نوع و کیفیت آن تعیین می گردد ، مغز های بنه ارگانیک ، سالم و درشت صادراتی نسبت به دیگر انواع بنه با قیمت بیشتری در بازار ارائه می گردند. برای خرید بنه ارزان می توان آن را به صورت مستقیم از تولید کننده و کشاورز خریداری کرد ، همچنین قیمت بنه ارزان مربوط به فروش آن به صورت عمده می باشد که مسلما از تخفیفات ویژه ای برخوردار است. مرکز فروش پسته کوهی که فعالیت خود را هم به صورت حضوری و هم به صورت مجازی انجام می دهد ، انواع مغز بنه با کیفیت های مختلف را عرضه می دارد که شامل بنه های صادراتی تا بنه های ریزتر و ارزان می شوند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما