مرکز فروش مغز پسته عمده

مرکز فروش مغز پسته عمده اختصاص به فروشگاه های واقع در سطح شهر ندارد و یا نیازی نیست که به دنبال باغدار در شهرهای پسته خیز باشید.اگر خریدار مغز پسته عمده هستید،  برترین مرکز فروش مغز پسته عمده، همین مجموعه است. کوشا دانه با راه اندازی این سایت در صدد است تا محدودیت ها را در نوردد و شما خریداران محترم بتوانید به راحتی مغز پسته عمده را با هر کیفیت و هر تناژی خریداری نمایید.

مرکز فروش مغز پسته عمده

نحوه تولید مغز پسته عمده

نحوه تولید مغز پسته عمده

نحوه تولید مغز پسته عمده سوالی ست که گاهی برای تازه کاران در این حرفه و خیلی از مصرف کنندگان آن پیش می آید. البته ناگفته نماند که معرفی مراحل تولید و آشنایی تمامی خریداران با فرایند تولید مغز پسته می تواند یک تبلیغ خوب برای یک مجموعه خرید و فروش باشد. چرا که اگر خریدار متوجه کیفیت و دقت در این فرآیند شود، با اطمینان بیشتری تمایل به خرید خواهد داشت.

دقت در تولید مساوی است با کیفیت بالای محصولات تولید شده و کیفیت بالا یعنی جذب مشتری دائمی و فروش پایدار و همیشگی، و همه این ها مساوی می شود با سود بیشتر برای تولید کننده و فروشنده.

پسته با توجه به نوع آن و اقلیم آب و هوایی شهرها، به طور کلی و معمول، در اواخر تابستان و اوایل پاییز برداشت می شود. محصول برداشت شده به کارگاه ها و کارخانه های فرآوری پسته، ارسال می شود. در آن جا ماشین آلات متعددی وجود دارد و که ابتدا پسته ها را شن گیری می کند تا پسته پاک‌شده راحت تر درجه بندی شود. درجه بندی توسط دستگاه سورت انجام خواهد شد. بر اساس تنظیمات طراحی شده، پسته های خندان از پسته دهان بسته و پسته های ریز از پسته درشت جدا می شود.

پسته های درشت برای مصرف آجیل یا صادرات خشک می شود و پسته های دهان بسته در دستگاه بنه شکن قرار می گیرد و پوست استخوانی ان‌گرفته می شود. مغزها دوباره در دستگاه سورت قرار می گیرد و درجه بندی می شود. در ادامه معز پسته عمده به صورت فله ای بسته بندی شده و به دست مشتریان مخصوص خود می رسد.

خوب است بدانیم دستگاه های بنه شکن دارای فناوری بالایی بوده و اکثرا توسط مهندسین برتر ایرانی طراحی شده و دارای تمامی استانداردهای بین المللی و اروپایی هستند.

قابلیت کارکرد اتوماتیک‌ و دستی را داشته و با ولتاژهای برقی تک‌فاز و سه فاز قابل تنظیم است.

دستگاه های پسته شکن می توانند پسته را در وزن های متفاوت پوست گیری کند. این ظرفیت از سیصد کیلو تا بالاتر از هزار کیلوگرم در ساعت متغیر است.

علاوه بر این استحکام دستگاه بسیار بالا بوده و عمده ترین ویژگی اش را می توان امکان سفارشی سازی ان عنوان کرد.

قیمت تولیدی مغز پسته عمده

قیمت تولیدی مغز پسته عمده

اگر قصد اطلاع از قیمت تولیدی مغز پسته عمده را دارید باید ابتدا نوع پسته را مشخص کنید.

همانطور که می دانید پسته های کاشت ایران در دسته بندی کلی به ۵ رقم، احمدآقایی، اکبری، بادامی، فندقی و کله قوچی تقسیم‌می شود. بالاترین کیفیت متعلق به پسته احمداقایی بوده و طبیعتا قیمت بالاتری را به خود اختصاص می دهد.

شهر تولید کننده پسته نیز در درجه بندی پسته بی تاثیر نیست. در سالهای گذشته پسته کرمان مخصوصا پسته رفسنجان حرف اول را در کیفیت می زد اما پس از توسعه مناطق زیر کشت پسته در استان‌های مرکزی،  مشاهده می شود که پسته قزوین با قدرت تمام در حال رقابت با پسته رفسنجان است.

انس پسته فاکتور بعدی برای قیمت گذاری خواهد بود. این فاکتور هم کیفیت را تعیین می کند و هم قیمت را؛ انس معیاری ست که در داد و ستد بین المللی معروفیت بیشتری دارد.

مرکز تولید و فرآوری مغز پسته کوشادانه همواره می کوشد تا مغز پسته عمده را بر اساس بازار هدف و سلایق خریداران بسته بندی نماید و برای همین منظور بسته بندی صادراتی با بسته بندی های فروش داخلی بسیار متفاوت خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما