نمایندگی عرضه خلال پسته عالی

یکی از محصولات پر مصرف در تهیه انواع شیرینی جات  و دسرهای مختلف خلال پسته می باشد که امروزه در مناطق مختلف کشور با استفاده ار بهترین پسته ها تولید می شود. در شهرهای قزوین و کرمان خلال پسته عالی و باکیفیت تولید می شود که مورد توجه مشتریان زیادی قرار گرفته است و فروش بسیار خوبی دارد.

نمایندگی عرضه خلال پسته عالی

معرفی کلی خلال پسته عالی

معرفی کلی خلال پسته عالیخلال پسته یکی از فرآورده های پر مصرف پسته می باشد که برای تزئین انواع دسرها، پخت کیک و شیرینی، تهیه حلوا و تولید انواع بستنی ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بهترین خلال پسته ها در شهر قزوین تولید می شود زیرا مغز پسته این منطقه رنگ سبزتری دارد و از روغن کافی برخوردار می باشد.
طعم و مزه ی بسیار عالی این پسته علاوه بر رنگ زیبای آن بسیار حائز اهمیت می باشد و رنگ سبز آن جلوه بسیار زیبایی به انواع شیرینی جات و غذاها می دهد. 

علاوه بر قزوین در دیگر مناطق ایران نیز انواع خلال پسته با کیفیت عالی تهیه می شود که این شهرها عبارتند از: کرمان، بوئین زهرا، دامغان و … که از نظر رنگ و کیفیت با هم متفاوت می باشند. خلال پسته هر چه تازه تر و سبزتر همچنین کشیده تر و روغن بیشتری داشته باشد دارای قیمت بالاتری است. نمونه ی باکیفیت خلال پسته هیچ گونه ضایعات و پوست اضافه و لکه و تیرگی ندارد، زیرا وجود لکه در این محصول در طعم و مزه آن تأثیر گذار می باشد.

میزان عمر مفید خلال پسته عالی

میزان عمر مفید خلال پسته عالیمیزان عمر مفید خلال پسته عالی به رطوبت موجود در پسته و شرایط نگهداری و بسته بندی آن بستگی دارد که باید در بسته بندی وکیوم شده ارائه شود همچنین رطوبت لازم را داشته باشد تا دچار شکستگی و خرد شدن نشود.
خلال پسته به روش های سنتی و صنعتی تهیه می شود که معمولا در کارگاه های کوچک در شهرهای تولید کننده پسته به روش سنتی تهیه می شود و از نظر بسته بندی و کیفیت با خلال پسته تولید شده در کارخانه های صنعتی متفاوت می باشد.

در کارخانه های صنعتی با استفاده از دستگاه های پیشرفته و مدرن عملیات جداسازی ضایعات و خلال کردن پسته ها انجام می شود که بر کیفیت و قیمت محصول بسیار مؤثر می باشد و در آزمایشگاه های مجهز از نظر سلامت و بهداشتی بودن مورد بررسی قرار می گیرد تا محصولی سالم و بهداشتی به دست مصرف کننده برسد.

از خصوصیات پسته درجه یک می توان به مواردی مانند: رنگ سبز و کشیده بودن، تازه بودن، فاقد مواد اضافی و ضایعات، بسته بندی بهداشتی و استاندارد، طعم و مزه فوق العاده و … اشاره کرد. در هنگام انتخاب و تهیه خلال پسته به کیفیت، برند شرکت تولید کننده، تاریخ تولید و انقضاء و نوع بسته بندی دقت نمایید.

توزیع خلال پسته عالی در سراسر کشور

توزیع خلال پسته عالی در سراسر کشورفروش و توزیع خلال پسته عالی توسط همین سایت صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید همچنین می توانید از طریق فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با آن ها در ارتباط باشید. شایان ذکر است که خرید و فروش در این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که  قیمت مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی می باشد.

از عوامل تأثیرگذار بر قیمت خلال پسته می توان به مواردی همچون نوع پسته، محل برداشت و تولید این محصول، نوسانات موجود در کشور، میزان عرضه و تقاضا، روش تولید، نحوه خرید و فروش و … اشاره نمود.

امروزه برندهای متعددی در کشور در زمینه تولید و ارائه انواع خلال پسته با هم رقابت می کنند و سعی دارند تا با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین پسته ها محصولی درجه یک را به دست مصرف کننده برسانند تا رضایت مشتری را به دست آورده و فروش خود را بالاتر ببرند و مسلما هر چه کیفیت مرغوب تر و قیمت ارزان تر باشد فروش نیز بالاتر می رود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما