ونوشک اصل صادراتی با بهترین قیمت

ونوشک که با نام های پسته کوهی، کلخنگ یا بنه هم شناخته می شود،  نوعی میوه درختی که بیشتر در مناطق کوهستانی به صورت خودرو پرورش و رشد می یابد. ونوشک دارای خواص زیادی است، به طوری که استفاده از آن به بسیاری از افراد توصیه می شود. ونوشک کاملا ارگانیک بوده و برخلاف پسته های رایج که از کودهای شیمیایی در جهت رشد و نمو آن استفاده شده است، این میوه کاملا طبیعی و سرشار از املاح و ویتامین هاست. ونوشک اصل صادراتی دارای کیفیت بالایی بوده و با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن، در بازار های داخلی و جهانی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. 

ونوشک اصل صادراتی با بهترین قیمت

مشخصه های ونوشک اصل صادراتی

مشخصه های ونوشک اصل صادراتی ونوشک صادراتی با در نظر گرفتن خواص و ویژگی های دارویی آن، توانسته مشتری های زیادی را دست و پا کند. ونوشک دارای مزه ای ترش و پوست آن به رنگ سبز تیره است. طبع این میوه گرم است و برای افرادی که مزاج گرم دارند، بسیار مضر و خطرناک است. از درخت میوه ونوشک نوعی شیره به دست می آید که به سقز معروف است و خواص دارویی زیادی دارد و بخاطر همین خواص، در بازارهای جهانی و داخلی به جایگاهی با اهمیت برسد. 

از ونوشک برای خوشبو کردن دوغ و روغن حیوانی و همچنین درست کردن ترشی استفاده می کنند. سقز نیز که به رنگ سبز روشن و بسیار چسبنده است، استفاده های زیادی چه از نظر دارویی و چه صنعتی را دارا می باشد. افرادی که اختلال گوارشی دارند و از بیماری های معده رنج می برند، می توانند از آن استفاده کنند. در جهت درمان یبوست، مصرف آن توصیه می شود. سقز که درصدی از آن حاوی نوعی روغن مخصوص است که در صنعت استفاده فراوانی دارد. در تولید خوشبو کننده ها، عطر، حشره کش ها، نرم کننده ها، ضد عفونی کننده ها و صنعت داروسازی کاربرد گسترده ای دارد. علاوه بر این موارد ذکر شده در صنعت چرم، پلاستیک سازی، چاپ و واکس کفش مورد بهره واقع می شود. 

با توجه به کاربردهای زیاد ونوشک و سقز، امروزه بیشتر سقز تولید شده به خارج از کشور صادر می گردد. به دلیل اینکه صنایعی که بتوانند آن را تبدیل و قابل استفاده کنند، در کشور وجود ندارد. 

نقد و بررسی ونوشک اصل صادراتی

نقد و بررسی ونوشک اصل صادراتی صادرات ونوشک به طور مستقیم توسط تولیدی ها انجام می گیرد. با بررسی ونوشک صادراتی و خواص متعدد آن به این نتیجه می رسیم که ونوشک دارای خریداران زیادی در سراسر دنیا، به خصوص کشورهای مجاور و اروپایی می باشد. این نوع میوه به دلیل خواص بی شمار و پر ارزش آن، طرفداران زیادی دارد. فرآوری و تولید ونوشک توسط تولیدی ها انجام میشود.

با توجه به اینکه این میوه حاصل مناطق کوهستانی است، بنابراین در حجم زیادی از روستاییان و عشایر می خرند و به شکل های متنوعی وارد بازار می کنند. کیفیت میوه ونوشک بر اساس مناطقی که میوه در آنجا رشد کرده و پرورش یافته، درجه بندی می شود. معمولا میوه ونوشک نواحی زاگرس از مرغوبیت و کیفیت بالاتری بهره مند است. صادرات ونوشک به کشورهای مختلف، طبق استاندارد های روز دنیا انجام می پذیرد. بسته بندی زیبا و درجه کیفی بالا در جهت مشتری مداری از اهمیت زیادی بهره مند است. 

ونوشک اصل صادراتی ارزان قیمت

ونوشک اصل صادراتی ارزان قیمت قیمت ونوشک صادراتی را می توان از تولیدی ها و کسانی که به طور مستقیم مسئول فروش آن هستند، کسب اطلاع کرد. قیمت های این میوه با توجه به درجه کیفیت آن، گوناگون می باشد. البته فاکتورهایی مثل نوع بسته بندی، نوع خرید و کیفیت بر قیمت آن تاثیر دارند و مطابق با این عوامل قیمت گذاری می شوند. برای اینکه یک محصول خوب را خریداری کنیم، می توان از مکان های مختلف تحقیق و بررسی به عمل آورد و بهترین محصول را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به دست آورد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما