فروش دستگاه بنه شکن تبریز

دستگاه بنه شکن تبریز یکی از ماشین آلاتی است که در صنعت تولید مغز پسته و فرآورده های آن نقش اساسی ایفا می کند . بنه شکن یا دستگاه بشکن پوست سخت، دستگاهی است که پوست پسته ، فندق، بادام و .. را می شکند و مغز سالم را به شما تحویل می دهد.
همانطور که می دانید سهم اندکی از پسته های برداشت شده، دهان باز بوده و می تواند به عنوان پسته خندان برای مصرف آجیل و صادرات اختصاص یابد. پسته های دهان بسته ای هم که با آب خندان، شکافته شده و خندان می شوند نیز شامل تمام پسته های تولیدی نیستند و همیشه بخشی از پسته ها وجود دارد که فقط باید مغز آن ها به فروش برسد مخصوصا پسته های کوهی که اتفاقا پوست سخت تری دارند و به راحتی شکسته نمی شوند. یا پسته های ریزتر مانند پسته گندمی که به دلیل اندازه شان، مغز کردن آن ها با کمک نیروی انسانی بسیار سخت و خسته کننده خواهد بود. از همین رو صنعت گران تلاش کردند تا با ساخت دستگاه بنه شکن، مشکل مغز کردن پسته های دهان بسته را حل کنند.
اکنون این دستگاه ها با فناوری های بالا و در مدل های مختلف در خط تولید مغز پسته و دیگر فرآورده ها فعال هستند و کمک شایانی به تولید کننده ها دارند. صنعت گران شهر تبریز در ساخت این بنه شکن ها پیشتاز بوده و دستگاه های بنه شکن تبریز جز نمونه های موفق، شناخته شده و برجسته در این عرصه می باشد.

فروش دستگاه بنه شکن تبریز

مشخصات دستگاه بنه شکن تبریز

مشخصات دستگاه بنه شکن تبریز

از مشخصات بنه شکن تبریز می توان به موارد ذیل اشاره کرد.
– کارکرد اتوماتیک دستگاه در تمامی مراحل از جمله، شن گیری، شستشو، درجه بندی مغز پسته، شکستن پوست سخت بدون دخالت دست.
– قابل استفاده برای شکستن پوست و مغز گیری انواع پسته و حتی بادام و فندق
– داشتن ظرفیت های متفاوت. یعنی این دستگاه ها هم برای مصارف خانگی تهیه شده و هم برای مصارف کارخانه .
– اندازه مناسب . افرادی که قصد خرید دستگاه بنه شکن را دارند و فضای کارگاهی شان محدود است می توانند دستگاه هایی را خریداری کنند که اندازه اش کوچک است.
– قابلیت تنظیم ظرفیت دستگاه . دستگاه بنه شکن تبریز به صورت پیش فرض در هر ساعت می تواند سیصد کیلو پسته را به راحتی مغز کند اما با توجه به درخواست شما می توان به راحتی ظرفیت آن را تا چند تن نیز افزایش داد.
– عمر مفید بالا
– نداشتن صدای آزار دهنده و نویز
– قابل تنظیم با برق صنعتی و خانگی
– نحوه کار آسان با دستگاه . کافی است پسته ها از سمت دهانه دستگاه – که به شکل دهانه قیف است- در آن ریخته شود و مغز های سرند شده از سوی قسمت خروجی دستگاه دریافت شود.
– نیاز به نیروی کار با تعداد بسیار پایین
– قابلیت رقابت با نمونه های خارجی و امکان صادرات
– و … . این دستگاه ساخت ایران و یک تولید ملی است که ضمن کسب امتیاز برای بخش صنعت و فناوری، سبب ایجاد اشتغال برای جوانان این مرز و بوم شده است.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات بنه شکن و همچنین قیمت بنه شکن می توانید با مشاورین بخش فروش سایت کوشا دانه تماس حاصل فرمایید . آن ها با دقت تمام و به طور کارشناسانه به سوالات شما پاسخ خواهند داد.

قیمت دستگاه بنه شکن تبریز

قیمت دستگاه بنه شکن تبریز

قیمت دستگاه بنه شکن تبریز با توجه به فناوری بالا و ویژگی هایی که دارا می باشد، بسیار پایین ارزیابی می شود. اگر دستگاه بنه شکن تبریز را با نمونه های خارجی مقایسه کنید به این صحت این ادعا پی خواهید برد.
برای اطلاع از قیمت بنه شکن تبریز جستجویی در سایت کوشا دانه داشته باشید. لیست قیمت ها همراه با مشخصات و کارایی دستگاه ها در کاتالوگ بارگذاری شده و به آسانی قابل دسترس است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما