پسته کوهی ایلام با قیمت فوق العاده

پسته کوهی ایلام از گذشته تاکنون مورد استقبال بسیاری از علاقمندان به این محصول بوده است ، و جایگاه خود را همچنان حفظ کرده است. 

پسته کوهی ایلام با قیمت فوق العاده مناسب و کیفیت عالی در داخل و خارج از کشور به فروش می رسد و عده ای زیادی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد آن را خریداری می نمایند و مورد استفاده های مختلف قرار می دهند. 

پسته کوهی ایلام با قیمت فوق العاده

نکاتی درباره پسته کوهی ایلام

نکاتی درباره پسته کوهی ایلامپسته کوهی در دو فصل بهار و پاییز قابل برداشت است . این درخت در فصل بهار به رنگ سبز و در فصل پاییز به رنگ نارنجی در می آید و جلوه ای بسیار زیبا دارد. در فصل بهار که به صورت کال و سبز کم رنگ است و طعم و بوی خوبی دارد و به عنوان میوه قابل استفاده می باشد و طعمی ملس دارد، و یا به عنوان ترشی و یا در دوغ نیز جهت خوشبو و خوش طعم شدن از آن استفاده می شود. 

پسته کوهی طبعی گرم دارد و از همین رو در افرادی که گرم مزاج می باشند نباید در مصرف آن زیاده روی کنند و یا می توانند با محصولی دیگر که طبعی سرد دارد مخلوط کنند.میوه درخت پسته کوهی به دو صورت ریز و درشت است، دانه های ریز به اسانی شکسته می شوند و طعم خوبی دارند و دانه های بزرگتر به سختی شکسته می شوند.

از درخت پسته کوهی جهت درمان دارویی و در موارد صنعتی استفاده فراوانی می کنند و همچنین اثرات ضد میکروبی زیادی دارد و جهت التیام زخم معده و جلوگیری از یبوست مفید است.  

از این محصول گیاهی در ساخت آدامس ، صنایع چسب سازی و به عنوان اسانس و در عطرسازی هم کاربرد دارد. 

تفاوت پسته کوهی با دیگر پسته ها

تفاوت پسته کوهی با دیگر پسته هادرباره پسته کوهی نکات زیادی وجود دارد، پسته کوهی دارای مزیت  و برتری های بسیاری نسبت به پسته های دیگر دارد و به چند مورد از تفاوت آن ها با پسته های دیگر اشاره می شود:

  • پسته کوهی در مناطق سردسیر و در کوهستان های بلند یافت می شود و به صورت گیاه خودرو است و دانه آن به راحتی به نهال تبدیل نمی شود و بعد از گذشت چند سال بر اثر سرما دانه آن می شکافد و در فصل بهار دانه ان رشد می کند و جوانه می زند، ولی در پسته های دیگر در مناطق خشک و گرمسیری به صورت نهال می کارند و تبدیل به شکوفه و میوه می شود. 
  • تفاوت بعدی ان ها در خواص شان می باشد ، از پسته کوهی که جهت درمان بیماری ها و ساخت دارو و صنایع رنگ و عطر و… استفاده می شود ولی در پسته های دیگر که فقط به عنوان خشکبار و نوعی تنقلات محسوب می شود و استفاده دارویی و در صنایع کاربرد ندارد. 
  • پسته کوهی قیمت بسیار ارزانتری نسبت به پسته های دیگر دارد و به راحتی در دسترس همگان قرار می گیرد.

خرید پسته کوهی ایلام ارزان قیمت

خرید پسته کوهی ایلام ارزان قیمتپسته کوهی ایلام به دلیل قیمت ارزان و کیفیت خوب آن طرفداران زیادی پیدا کرده است و افراد زیادی در داخل و خارج از کشور ان را خریداری می کنند. 

خرید این محصول از دو طریق امکان پذیر است ، یا از طریق حضوری و یا از طریق وب سایت های معتبر در مراکزی که فروش این محصول را ارائه می دهند می توانند با اطمینان محصولی با کیفیت و طعم و بوی عالی و قیمت خیلی ارزان سفارش نمایند و آن را خریداری کنند. 

پسته کوهی در مناطق ایلام برای افراد این منطقه که آن را برداشت می کنند و کشاورزان و روستاییان و افرادی که در مراکز خرید و فروش این محصول مشغول به کار هستند باعث تولید و رونق اقتصادی و درآمدی را فراهم کرده است که این افراد بتوانند به راحتی به کسب و کار بپردازند. 

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما