خرید عمده ونوشک اصل مرغوب

ونوشک یا بنه کوهی در مناطق کوهستانی کشور به صورت ارگانیک و با بهترین کیفیت تولید می شود که دارای خواص درمانی زیادی می باشد و سرشار از مواد مغذی و انواع مواد معدنی می باشد. ونوشک اصل مرغوب دارای طرفداران زیادی است و امروزه بازار فروش پررونقی در داخل و خارج از کشور دارد.

خرید عمده ونوشک اصل مرغوب

چند نکته درباره ونوشک اصل مرغوب

چند نکته درباره ونوشک اصل مرغوبونوشک اصل یا پسته کوهی در مناطق کوهستانی در غرب کشور به وفور یافت می شود و این محصول به صورت ارگانیک در طبیعت بکر و دامنه های زاگرس پرورش می یابد. با توجه به ارگانیک بودن عاری از هرگونه سم و مواد شیمیایی بوده و از خواص و ارزش غذایی بالایی برخوردار می باشد.

ونوشک دارای طبعی گرم و خشک بوده و سرشار از املاح معدنی و ویتامین هاست و این محصول خواص دارویی و درمانی بی نظیری دارد و به روش های مختلف از آن استفاده می کنند. به دلیل خاصیت درمانی در طب سنتی به مصرف آن تأکید زیادی شده است. ونوشک کال دارای مزه ای ترش و پوست نازکی می باشد و هنگام رسیده شدن، پوست آن سفت و طعمش شیرین می شود.

از خواص و فواید مصرف ونوشک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • به هضم بهتر غذا کمک می کند.
  • از مشکلات گوارشی پیشگیری می کند.
  • برای سلامت استخوان ها مفید است.
  • اشتها آور است و برای تقویت اعصاب مفید می باشد.
  • برای تقویت بینایی سودمند می باشد و در درمان انواع زخم ها بسیار مؤثر است.
  • به رفع کم خونی کمک می کند و به بهبود عملکرد دستگاه تنفسی کمک می کند.
  • برای پاکسازی کبد بسیار سودمند است.

تفاوت عمده انواع ونوشک موجود در بازار

تفاوت عمده انواع ونوشک موجود در بازارتفاوت عمده انواع ونوشک در کشور در اندازه و محل رویش این محصول می باشد و دارای اندازه های ریز و درشت بوده که نمونه ریز آن پوسته ای نرم دارد و ونوشک درشت دارای پوستی سفت و سختی می باشد. این محصول در اواخر تابستان برداشت می شود و علاوه بر استفاده به عنوان آجیل در پخت انواع غذاهای سنتی مورد استفاده قرار می گیرد.

 استان های تولید کننده ونوشک عبارتند از: کرمان، فارس، ایلام، کرمانشاه و کردستان و .. . که بهترین انواع این محصول را به صورت ارگانیک تولید می کنند. در کارخانه های تولید کننده ونوشک فرآوری شده و در بسته بندی های متنوع به صورت مغز شده و با پوست همچنین پودر شده تهیه و عرضه می گردد.

بسیاری از کشورهای اروپایی و همسایه خواستار این محصول ارزشمند هستند که به همین منظور شرکت های بازرگانی انواع آن را با ضمانت کیفیت و در بسته بندی های بهداشتی و استاندارد به کشورهایی نظیر آلمان، فرانسه، عراق، ترکیه، امارات، ارمنستان و … صادر می کنند که با توجه به کیفیت بالا و خواص فراوان در کشورهای مقصد نیز مورد پسند مشتریان زیادی قرار گرفته است و فروش بالایی دارد.

عرضه ونوشک اصل مرغوب به صورت عمده

عرضه ونوشک اصل مرغوب به صورت عمدهفروش و عرضه انواع ونوشک مرغوب در این مرکز با قیمت بسیار مناسب صورت می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش شرکت تماس حاصل فرمایید. شایان ذکر است خرید و فروش از این سایت فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت پایین و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و خریدار و فروشنده سود خوبی می برند و مشتری استقبال بهتری می کند.

از مزیت های خرید از این مرکز می توان به ارائه محصولی درجه یک، امکان مشاوره رایگان، ارسال کالا به محل مورد نظر مشتری، خدمات دهی مناسب و به صورت بیست و چهار ساعته، صرفه جویی در وقت و هزینه رفت و آمد، تسریع و سهولت در خرید و … اشاره کرد.

قیمت ونوشک به عوامل مختلفی بستگی دارد و عواملی همچون کیفیت، نوع، نحوه خرید و فروش، میزان عرضه و تقاضا، محل تولید، نوع بسته بندی و … بر قیمت این محصول تأثیرگذار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما