خلال پسته سنتی با بهترین قیمت

خلال پسته یکی از فرآورده های پرمصرف و کاربردی پسته می باشد که در تهیه بسیاری از غذاها مورد استفاده قرار می گیرد و بهترین خلال پسته متعلق به شهر قزوین است زیرا دارای اندازه و رنگ مناسبی است و خلال پسته مرغوب باید اندازه ای بلند و کشیده داشته باشد. این محصول به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود که هر کدام دارای کیفیت و قیمت متفاوتی هستند. قیمت خلال پسته سنتی ارزان تر و مناسب تر از خلال پسته صنعتی می باشد.

خلال پسته سنتی با بهترین قیمت

چند نکته درباره خلال پسته سنتی

چند نکته درباره خلال پسته سنتیکشور ما یکی از بهترین تولید کنندگان پسته در جهان می باشد که در شهرهای مختلف از جمله کرمان، رفسنجان، قزوین، دامغان و …  باغ های وسیع پسته وجود دارد که مرغوب ترین پسته ها را تولید می کنند. یکی از فرآورده های پرفروش و پر مصرف پسته، خلال پسته می باشد که دارای کاربرد زیادی در تهیه و تزئین انواع غذاها، شیرینی و دسر و … می باشد.

خلال پسته به دو روش سنتی و صنعتی تهیه می شود. در شهرهای تولید کننده پسته بسیاری از افراد محلی در منازل و یا کارگاه های کوچک خلال پسته را به روش سنتی تهیه می کنند که از نظر کیفیت و قیمت با نوع صنعتی این محصول متفاوت می باشد. 

تفاوت خلال پسته سنتی با خلال پسته صنعتی

تفاوت خلال پسته سنتی با خلال پسته صنعتیخلال پسته با توجه به کاربرد و استفاده فراوان در بسیاری از مراکز دارای مشتریان و خریداران زیادی است و بسیاری از قنادی ها و شرکت های تولید کننده بستنی این محصول را به صورت عمده خریداری می کنند زیرا در تهیه و تزئین انواع شیرینی و بستنی سنتی و … کاربرد زیادی دارد. از تفاوت های خلال پسته سنتی با خلال پسته صنعتی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خلال پسته صنعتی از بهترین پسته ها برای تهیه خلال استفاده می شود که دارای اندازه ای کشیده و بلند و رنگی سبز روشن می باشد ولی در روش سنتی معمولا از انواع پسته برای تهیه خلال استفاده می کنند.
  • در روش صنعتی تمامی مراحل تولید بدون دخالت نیروی انسانی و به وسیله دستگاه های مجهز انجام می شود ولی در روش سنتی به وسیله  نیروی انسانی و دستی تمام کارها انجام می شود.
  • در روش صنعتی نوع بسته بندی باید استاندارد و بهداشتی باشد که در روش سنتی خلال پسته در بسته بندی های معمولی ارائه می شود.
  • خلال پسته تولید شده در روش صنعتی در آزمایشگاه های پیشرفته از نظر سلامت و کیفیت مورد بررسی قرار می گیرد ولی در روش سنتی آزمایش انجام نمی شود.
  • از خلال پسته صنعتی برای صادرات استفاده می شود؛ زیرا ویژگی های لازم برای صادرات را دارا می باشد.
  • در روش صنعتی خلال پسته بدون هیچ گونه ضایعات و مواد اضافی بوده و خلال ها یکدست و یک شکل و دارای روغن کافی می باشند.

مراکز عرضه خلال پسته سنتی

مراکز عرضه خلال پسته سنتیبازار خرید و فروش خلال پسته به علت کاربرد و خواص بسیار خوب این محصول از رونق زیادی برخوردار بوده و مورد استقبال مشتریان زیادی قرار گرفته است. یکی از مراکز عرضه خلال پسته همین سایت می باشد که این محصول را به صورت تضمینی و با قیمت بسیار مناسب به خریداران ارائه می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه خرید و مشخصات محصول با کارشناسان فروش تماس حاصل نمایید.

شایان ذکر است که خرید و فروش از این مرکز فقط به صورت عمده انجام می شود که قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر از خرید جزیی است و برای خریدار و فروشنده سود خوبی به همراه داشته و مشتری استقبال بهتری می کند. از مزیت های خرید از این مرکز می توان به امکان مشاوره رایگان قبل از خرید، ارائه برند معتبر و کیفیت مرغوب، خدمات دهی مناسب، صرفه جویی در وقت و هزینه ایاب و ذهاب، تسریع و سهولت در خرید، ارسال محصول به محل مورد نظر مشتری و … اشاره کرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما