فروش تضمینی پسته کوهی درجه یک

پسته کوهی درجه یک یکی از تنقلات بسیار انرژی بخش و خوشمره می باشد که مردم کمتر با این خوراکی و خواص آن آشنا هستند . همان طور که از نام پسته کوهی مشخص است این محصول از تیره پسته ایان است و بیشتر در مناطق کوهستانی مانند استان های کرمانشاه ، ایلام و چهارمحال بختیاری کشت و برداشت می گردد .

برای خرید پسته کوهی درجه یک باید به مراکز معتبر و فعال که در این زمینه فعالیت می کنند مراجعه نمود تا از بتوان از ارگانیک و ممتاز بودن پسته اطمینان خاطر حاصل نمود . غرفه های فروش بسیاری در شهر های مختلف کشور وجود دارند که پسته کوهی مرغوب را با قیمتی مناسب در اختیار مشتریان قرار می دهند .

فروش تضمینی پسته کوهی درجه یک

ویژگی عمده پسته کوهی درجه یک

ویژگی عمده پسته کوهی درجه یکویژگی عمده پسته کوهی درجه یکویژگی عمده پسته کوهی درجه یک

پسته کوهی در ابتدا به صورت دانه های ریز قرمز رنگ می باشد که پس از کامل رسیدن به رنگ قهوه ای متمایل می گردد . این میوه و دانه روغنی هم  به صورت نارس و هم پس از رسیدن که پوسته آن سخت می شود قابل مصرف و خوردن است .

مهم ترین ویژگی پسته کوهی که سبب می شود مردم به تهیه و خوردن آن ترغیب شوند این نکته می باشد که با وجود ویتامینه و مغذی بودن این نوع پسته قیمت آن نسبت به دیگر مغزهای خوراکی مناسب تر می باشد .

یکی دیگر از ویژگی های پسته کوهی درجه یک ارگانیک و طبیعی بودن آن است که دارویی می باشد که آن را می توان برای معالجه کم خونی استفاده نمود بدون آن که هیچ گونه عوارض جانبی در پی داشته باشد .

بنه پسته در تقویت قوای جنسی نیز بسیار موثر است بنابراین کسانی که در این زمینه ضعف دارند یا به سردی مزاج مبتلا می باشند به راحتی می توانند این آجیل خوشمزه را تهیه و برای رفع مشکل خود مصرف نمایند .

از خواص دیگر پسته وحشی یا همان پسته کوهی موثر بودن آن در تقویت پوست و مو می باشد . این دانه روغنی علاوه بر اینکه به صورت خوراکی مصرف می شود ، می توان آن را آسیاب کرده و پودر آن را به صورت موضعی برای رفع برخی مشکلات پوستی مانند خارش و ترک استفاده کرد .

همچنین برای تقویت مو و رویاندن مجدد مو ها می توان ضماد سوخته پسته کوهی را به صورت مداوم مصرف و تجربه نمود .

قیمت روز پسته کوهی درجه یک

قیمت روز پسته کوهی درجه یک

درخت پسته کوهی بسیار بلند و گاهی ارتفاع آن تا 9 متر می رسد و در اواخر فصل تابستان بسیار پربار و میوه آن قابل برداشت است . علاوه بر میوه این درخت محصول دیگری به نام سقز دارد که صمغ مخصوص این گیاه می باشد ، سقز نیز خواص درمانی زیادی دارد و به علت چسبندگی در تولید آدامس از آن استفاده می گردد .

طبع بنه پسته گرم و خشک است و علاوه بر مصرف خود میوه به صورت خوراکی از روغن و یا دم نوش آن نیز می توان به صورت مصارف درمانی استفاده نمود . این دانه مغذی قابل استفاده برای تمام سنین می باشد و برای بچه ها نیز می تواند میان وعده خوبی حتی در ساعات تفریح مدرسه باشد .

بنه پسته را می توان از فروشگاه آجیل و خواربارفروشی در سراسر کشور تهیه نمود . به منظور سهولت دسترسی این محصول از طریق فروشگاه های آنلاین نیز عرضه می گردد که در هر نقطه از کشور که باشید با در دست داشتن اینترنت ساده و چند کلیلک می توانید این محصول خوشمزه و مقوی را خریداری نمایید .

برای اطلاع از قیمت پسته کوهی درجه یک کافی است با ما در ارتباط بوده و در صورت تمایل برای خرید ثبت سفارش را به صورت آنلاین انجام دهید ، تا همکاران ما در اسرع وقت به سفارش شما رسیدگی نمایند .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما