فروش ویژه پودر پسته اوحدی به صورت عمده

پسته اوحدی که توسط مهدی اوحدی در رفسنجان کشت می شود به عنوان معروفترین پسته ایران است که 60 تا 70 درصد بازار ایران را تشکیل می دهد. پودر پسته درجه یک در بازار توسط تولیدکنندگان زیادی عرضه می شود، شرکتهایی که در کار تولید انواع پسته فعالیت می کنند فروش پودر پسته را توسط نمایندگی های این شرکت در شهرهای مختلف به صورت عمده و جزئی به دست مشتریان می رسانند که پودر پسته اوحدی از با کیفیت ترین نوع پودر پسته موجود در بازار می باشد.

فروش ویژه پودر پسته اوحدی به صورت عمده

شناخت کلی پودر پسته

شناخت کلی پودر پسته

شناخت کلی پودر پسته یعنی توضیحاتی از فرآیند پسته تا پودر پسته:

پودر پسته محصولی بسیار ارزشمند است و اکثریت مردم با این محصول آشنایی دارند. 

پودر مغز پسته یکی از فرآورده های مغز پسته است، که از مغز پسته های خرد شده، مغز پسته های گندمی و مغز پسته های کاملا سالم بدست می آید. پسته به دلیل خاصیت زیادی که دارد همیشه مورد توجه بوده و به خاطر همین موضوع قیمت بالایی دارد. اما قیمت پودر پسته متفاوت است زیرا ابتدا باید پسته های دهان بسته توسط دستگاه مغز شود و سپس توسط دستگاه تبدیل به خلال یا پودر شود. پودر پسته مصارف مختلفی دارد مانند تزیین کیک، دسر، بستنی، شیرینی جات، کالباس و ژامبون، شکلات، سوهان و … و همچنین در بعضی غذاها هم مورد استفاده قرار می گیرد. 

ایران یکی از بزرگترین و مهمترین صادر کننده انواع پسته و پودر پسته در جهان شناخته شده است. شهر رفسنجان و دامغان از مراکز مهم کشت پسته درجه یک و با کیفیت می باشد. 

انواع مختلفی از پسته در بازار عرضه می شود:

  1. پسته دربسته
  2. پسته خام
  3. پسته بوداده

قیمت این پسته ها  بر اساس زمانی که برای تهیه و تولید آنها گذاشته شده و با توجه به خاصیتها و ویژگیهایشان تعیین قیمت می شوند. با استفاده از دستگاه های مکانیزه در کارخانه مغز پسته را تبدیل به پودر پسته می کنند و بر اساس کیفیت پسته بسته بندی و قیمت گذاری می شود.

ویژگی بارز پودر پسته

ویژگی بارز پودر پسته

از ویژگی های بارز پودر پسته با کیفیت و مرغوب: 

  1. از مغزهای خراب شده یا سیاه در پودر پوسته با کیفیت استفاده نمی شود.
  2. برای اضافه نکردن از رنگ خوراکی از مغزهای سبز رنگ و طبیعی استفاده می شود. 
  3. پودر مغز پسته سالم و با کیفیت دارای عطر و طعم خوب می باشد و اشتها را زیاد می کند. 
  4. از بسته بندی هایی برای پودر پسته استفاده می شود که به هیچ عنوان در آن هوا نفوذ نمی کند.

موارد مصرفی پودر پسته: 

پودر پسته به صورت ریز و درشت با کیفیتهای مختلفی ارائه می شود. پودر پسته برای تزیین شیرینی ها اعم از سنتی و صنعتی کاربرد فراوان دارد. در بستنی ها، در رستورانها و حتی در آشپزخانه منزل برای دسرها مانند فرنی و شعله زرد و … استفاده فراوانی دارد. حتی در کارخانجات گز و سوهان هم از پودر پسته استفاده می شود. 

این محصول مانند خود پسته فرآورده ای بسیار پر فایده و همچنین خاصیت درمانی بسیاری دارد، از جمله برطرف کردن کم خونی، رفع مشکلات دستگاه گوارش، تقویت حافظه، تقویت بدن و استخوانها، آرامش دهنده و برای کبد بسیار مفید است. 

یکی از ویژگی هایی که در پودر پسته بسیار مهم است ناخالصی های پودر پسته می باشد زیرا در بعضی از پودرها خورده ریزهای پوست پسته دیده شده و منظور از ناخالصی رد کردن پودر پسته از الکها می باشد.

عرضه کنندگان پودر پسته اوحدی

عرضه کنندگان پودر پسته اوحدی

عرضه کنندگان پودر پسته اوحدی:

به دلیل نوسانات قیمت در بازارهای کشور بسته به نوع پسته و کیفیت آن متفاوت می باشد. قیمت پودر پسته تقریبا 2 برابر خود پسته می باشد زیرا به خاطر فرآیندی که برای پودر شدن پسته انجام می شود، باعث افزایش قیمت آن می شود. برخی از تولیدکنندگان پودر پسته، برای بالا بردن فروش خود اقدام به فروش عمده پودر پسته کرده اند. قیمت فروش عمده پودر پسته از قیمت تکی آن پایین تر است، تولیدکنندگان برای بالا بردن فروش خود و رضایت مشتری اقدام به این کار کردند.

یکی از راه های خرید پوست پسته مراجعه به خشکبار می باشد، راه دیگری که برای خرید پودر پسته وجود دارد خرید به صورت اینترنتی می باشد که شما با سفارش پودر پسته به صورت عمده یا تکی به راحتی محصول را درب منزل تحویل می گیرید، زیرا با این کار هم در وقت و هم در هزینه خود صرفه جویی کرده اید. خرید اینترنتی امروزه بین مردم رواج پیدا کرده و خیلی ها را به سمت خود جذب کرده است. بازارهایی که شما می توانید بدون هیچ گونه واسطه ای اقدام به خرید پودر پسته از بهترین تولیدکنندگان این محصول را داشته باشید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما