پسته کوهی بو داده با کمترین قیمت

پسته کوهی دارای خواص بی نظیری می باشد که در کنار طعم فوق العاده آن باعث شده تا خریداران به تهیه آن تمایل زیادی داشته باشند. پسته کوهی بو داده در بسته بندی هایی با حجم های متفاوت وارد بازار می شوند و خریداران می توانند بر حسب نیاز اقدام به تهیه آن نمایند. حرارت و نمک که در هنگام بو دادن به پسته های کوهی بو داده اضافه می شود باعث شده تا طعم آن بسیار خوشمزه تر شده و حتی کودکان به خوردن آن علاقه نشان دهند.

پسته کوهی بو داده با کمترین قیمت

معرفی اجمالی پسته کوهی بو داده

معرفی اجمالی پسته کوهی بو دادهپسته کوهی در مناطق مختلفی از کشور به صورت خودرو رشد می کند. پسته کوهی در ایران به نام بنه (bane) نیز نامیده می شود. دو نوع پسته کوهی وجود دارد. یک نوع از آن دارای پوست محکمی بوده و شکستن آن حتی با دندان غیر ممکن است و مردم محلی با روش های بسیار جالبی این کار را انجام می دهند. نوع دیگر بنه یا پسته کوهی که به کلخونگ معروف است دارای دانه های سبز ریز بوده و پوسته آن به قدری نرم و شکننده است که حتی نیازی نیست برای خوردن آن را جدا کنید. هر دو نوع از این پسته ها را می توان بو داد اما بو دادن نوع اول بسیار مرسوم تر می باشد و کلخونگ را به صورت خام و یا در غذا استفاده می کنند.

رشته کوه ها زاگرس بزرگترین منبع تولید پسته کوهی می باشد و این محصول عمدتا از این منطقه برداشت شده و به دست خریدار می رسد. فصل برداشت بنه اواخر فصل تابستان می باشد و این دانه سرشار از خواص بی نظیر خوراکی است. که در زیر به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم.

  • سرشار از ویتامین E بوده و برای تقویت سیستم ایمنی و محافظت از پوست و مو در برابر رادیکال های آزاد بسیار موثر می باشد.
  • تقویت کننده سیستم گوارشی بوده و در طب سنتی برای از بین بردن کرم های روده از آن استفاده می شود.
  • افزایش قدرت مغز و حافظه
  • تعدیل کننده مزاج در افراد سرد مزاج می باشد.
  • دفع کننده سنگ کلیه
  • دارای اسید های آمینه و مواد معدنی بسیاری می باشد.
  • پاکسازی رگ ها
  • استفاده موضعی روغن آن درمان کننده ماه گرفتگی و رنگ تیره صورت می باشد.

مزایای خرید پسته کوهی بو داده

مزایای خرید پسته کوهی بو دادهاز مزایای خرید پسته کوهی های بو داده می توان به دریافت مقدار زیادی خواص اشاره کرد که با بو دادن این پسته طعم آن نیز بسیار دلپذیر بوده و می توان در انواع آجیل ها از آن استفاده کرد. پسته کوهی بو داده را می توان در غذا های سنتی استفاده کرد و از طعم بی نظیر این محصول در وعده های غذایی لذت برد.

می توان این محصول را در بسته بندی های متفاوت و با قیمت مناسب تهیه کرد و مواد معدنی بدن را با آن ها تامین کرد.

قیمت باور نکردنی پسته کوهی بو داده

مزایای خرید پسته کوهی بو داده

شاید تصور شود که این پسته های کوهی به دلیل آنکه در کوهستان می رویند و چیدن آن ها کمی دشوار است باید قیمت بالایی داشته باشند اما این محصول دارای قیمت باورنکردنی بوده و می توان به راحتی آن را خریداری کرد. به دلیل خودرو بودن آن قیمت این محصول در مقایسه با خواص و طعم بی نظیر آن بسیار شگفت انگیز و باورنکردنی می باشد و این یک میان وعده بی نظیر برای مصرف روزانه می باشد.

کیفیت پسته کوهی بسته بندی شده نیز بسیار بالا می باشد که خریداران می توانند با قیمت مناسب این محصول را تهیه کنند. در صورتی که پسته کوهی بو داده شده را به شکل عمده خریداری کنید قیمت بسیار کم تری برای هر کیلو از آن پرداخت خواهید کرد. پسته کوهی بو داده شده در هر دو نوع ایرانی آن موجود می باشد و شما می توانید برای خرید از ما اقدام نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما